sobota 7. května 2016

Bambucké máslo od LOCCITANE


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí moc ráda Vás vítám u dnešního článku.

No jo je to sice recenze na obyčejný balzám na rty s bambuckým máslem od značky LOCCITANE, ale tento balzámek mě skutečně TOLIK NADCHNUL, že Vám o něm musím napsat. :-))

Inu jdeme na to.


Tento balzámek jsem si pořídila od mé pravidelné čtenářky a sledovatelky Janičky, tímto jí velice zdravím, ostatně jste to mohli zjistit v nákupovém článku ZDE.

Tuto značku mám velice ráda, leč se zde na blogu příliš neobjevuje.
Mám ozkoušená tuhá mýdla, krémy na ruce, nyní i balzámky, také parfémy a tělové emulze a vždy naprostá spokojenost.


Jedná se tedy o vazelinový balzámek na rty v příjemné a praktické tubičce, je přírodního rázu, což je vlastně celá tato kosmetická značka.



Aplikátorek je velice praktický, dobře se produkt vytlačí a nanese.
Produkt je úžasně krémový - na bázi vazelíny, je lehce zažloutlý.
Krásně hydratuje, nemastí, neobtiskává se a úžasně hojí drobné nodokonalosti na rtech.
Dost často jsem si tento balzámek - vazelínku nanesla na ruce a krásně jsem si je vyživila a zhydratovala.




Musím říct, že tento tento produkt mi naprosto vyrazil dech. Není sice nejlevnější, ale je naprosto DOKONALÝ, pakliže půjdete okolo obchůdku Loccitane, tak se na tento balzámek rozhdoně zaměřte.



A co Vy, máte s touto kosmetickou značkou zkušenosti? Znáte jí, máte ji rádi??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...