neděle 8. května 2016

A tak si žiju ... krásnou neděli přeji :-))


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku a přeji Vám krásný nedělní sváteční den.

Tento formát článku je zde trochu nový, ale třeba se bude líbit, inu uvidíme.

Chtěla jsem Vám přiblížit moje všední nebo víkendové dny.


Ráda chodím po krásné naší Matce Praze, toto je třeba areál Kláštera sv. Voršily v Praze.

Pracovně jsem jela na Ministerstvo kultury a tak jsem si vyblejska petřínskou rozhlednu, na kterou já nikdy nevyšplhala, neboť se extrémně bojím výšek.


Kostel sv. Mikuláše na Malostranském náměstí je krásnou dominantou.


Pražské Jezulátko v Karmelitské ulici, velice populární kostel pro turisty, jelikož mše se slouží v několika světových jazycích.


Park u letohrádku Portheimka - Smíchov.  


Kostel sv. Václava - tam jsem pokřtěná.


Opět krásná Portheimka, kde je super kavárna.


No a do této kavárny moc rádi chodíme, jednak na kávu, kterou si sami praží, ale také mají skvělé občerstvení a také velice lahodná vína.


No a Výmarský Ohař je nedílnou součástí kavárny.


Občerstvení opravdu doporučuji.


Přítulný Alex. :-))


Je to mazel.



A taky fešák, je moc milý, přítulný a má skvělou až výstavní postavu.


Co Vám schválně tato mapa od louže připomíná??
Myslím si, že je to docela trefné.



Opět kostel sv. Václava na Smíchově.


V parku je krásně.


No a cestou z práce v pátek jsem šla nakupovat a měla jsem v úmyslu omrknout i nově otevřenou  prodejnu ve střední Evropě NYX v OC Nový Smíchov.


Bylo to velké, PLH tam příliš není vidět, ale Míru snad všichni poznáte.

Do obchůdku jsem zatím nešla, byla tam docela fronta, navíc já jsem pospíchala, tak snad jindy.


Ale vzhledem k tomu, že dnes je den Matek a také Státní svátek, tak jsem šla koupit své milované mamince dárek.



Vybrala jsem jí svíčku od Yankee Candle.


Příliš na výběr nebylo, tak jsem vzala takovou klasiku Angels wings, která neurazí, no snad jí bude vonět.

No a nesmíme zapomenout na to, že v pátek začalo mistrovství světa v ledním hokeji a  s mým mužem jsme sledovali první i druhý zápas velice bedlivě.


No a jsme u konce, tak trochu víte, jak já si žiju a jak se mám, pakliže by Vás zajímalo více, tak mi dejte dole v komentářích vědět a já bych připravila nějaký TAG.


A jak si žijete Vy, jak se máte, doufám, že se Vám daří dobře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...