neděle 17. dubna 2016

Vypotřebováné POŠESTADVACÁTÉ


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, který bude opět VYPOTŘEBOVÁNO. Je neuvěřitelné, jak to letí.
Inu jdeme se na to vrhnout.


Začnu produkty na vlasy.

  • Balea lak na vlasy si kupuji stále dokola a fajn. Krásně zafixuje, ale maličko slepuje.
  • Šampony na vlasy od značky Loreal mám obecně moc ráda, tento byl na objem a krásně vlasy zjemnil, načechral a také jim dodal pro mě tak potřebný lesk.


  • Tento šampon Nivea byl pro mě zklamáním, více se dozvíte v samostatné recenzi.
  • Gel na vlasy značky Balea kupuji mému muži stále dokola a je s ním spokojený, zafixuje a drží, i já jsem s ním byla jednu dobu velice spokojená.


  • Vanilkový peeling na tělo od značky Yves Rocher byl jedním slovem pohádka, byl příjemný, krásně obrousil pokožku, naprosto fantasticky voněl a dobře pěnil. Mohu jen doporučit. Více se dočtete v samostatné recenzi.
  • Avon gel proti celulitidě, byl docela hutný, dobře se vstřebával, prima voněl a přišel mi, že i něco dělá.


  • Máme tu sekci sprchových gelů, Adidas voněl svěže, tak nějak citrusově a obsahoval masážní perličky, které se ovšem hned rozpustily, takže to bylo tak trochu na nic. Řekla bych, že nenadchne a ani neurazí, ale znovu si ho pořizovat nebudu.
  • Za to čokoládový sprchový gel Palmolive, to byla jednoduše báseň. Nádherně čokoládově voněl, byl sice hodně hutný, dost špatně se obsah dostával z lahvičky, ale krásně pěnil a skvěle umyl, rozhodně po něm sahněte.


  • Řadu Skon so soft od značky Avon mám velice ráda a ani toto tělové mléko mě nezklamalo, bylo velice příjemné, dobře se vstřebávalo, krásně hydratovalo a příjemně tak lehce vonělo.
  • Tento hřejivý krém na nohy od značky Balea byl velice prima a moc si ho chválím a více se dozvíte v samostatné recenzi.


  • Nivea pleťový denní krém jsem pořídila v akci s 50% slevou, což bylo fajn, samotný krém mi vyhovoval a více se dočtete v samostatné recenzi.
  • Sephoru noční masku jsem si pořídila na doporučení a byla opravdu moc prima, opět více v samostatné recenzi.


  • Tea Tree Oil od Dr. Maxe, je doufám, že víte komu tento řetězec lékáren patří :-) a teď to nemyslím vůbec nijak povýšeně či nijak zle, kdyby Vás to zajímalo, tak mi dejte vědět dole v komentářích. No byl moc prima, skvěle hojil, stačilo ho malinko a vydržel mi cca dva roky, takže super koupě.
  • Za to balzám od Bione, je to již můj druhý a tento mi příliš nesednul, inu prostě byl moc veliký na aplikaci a výdrž hydratace nebyla nic moc, za spíš nic moc.


  • Lesk od Avonu byl prima, jedná se tedy o bezbarvý lesk, který rtům dodal plnosti a lesku, ale už je to babička, kterou musím vyřadit.
  • Za to make-up Match Perfection Rimmel v nejsvětlejším odstínu byl naprosto parádní, krásně se zapracovával, voněl, dobře mi sednul a rozhodně bych si ho znovu pořídila.


  • Vlčené ubrousky a holítka jsou u mě klasika. Takže ubrousky používám na různé utírání, stírání a tyto byli od ťamanů a holítky značky Wilkinson si pořizuji stále dokola, protože mě prostě moc sedí.


  • Jak jsem již psala, nyní pracuji z domova a pitný režim tedy vzal za své, piji nejvíce bylinkové čaje, ale poslední dobou ujíždím na ovocných džusech.


  • Hrůza hrůza, tolik cukru já vím, ale já obecně téměř sladké nejím, pokud se nepočítá jogurt.


  • Nebyla bych to já, abych Vám tady neukázala nějaký produkt z domácnosti.


  • Vypálila jsem i krásně balenou svíčku, ovšem, která vůbec nevoněla.


Ale za to vyhořela skutečně  celá.


Ano ano opět končíme voskama.



  • Levanduli prostě zbožňuji a pořídila bych si tuto vůni klidně ve velké svíci. Prostě pohoda, klid a relax.


  • Tato vůně je pro mě obrovským nalezením voní tak zastřeně, přitom výrazně a mám již po xté, ale stále v ní očichávám nové vůně, voní po oříšku, cukrkandlu a moc ráda si ji pořídím ve svíčce, rozhodně na tuto vůni koukněte.


No a to bylo moje další spotřebováno, co na to říkáte?
Je toho hodně viďte, já vím, ale snažím se šetřit produkty, ale nějak se mi to tady stále hromadí.


Budu moc ráda za Vaše komentáře, jestli máte podobnou zkušenost s produkty, tak jako já.


Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...