sobota 9. dubna 2016

Veliké nákupy DMko :-)) konečně mi skončila nákupní stopka :-))



AHOJ, AHOJ,

 Jak již víte, tak mi skončila nákupní stopka a proto Vám přináším další článek s mými nákupy, tentokrát jsem vtrhla do DM drogerie.


Jelikož mi dochází můj tělový peeling, tak jsem sahla po tomto s vanilkou a mandlemi.


Jedná se tedy o olejový sprchový peeling s vanilkou a mandlemi. Já jsem již z této řady měla již sprchový gel, který byl naprosto parádní.


Pořídila jsem si i toto jarní mýdlo na ruce v praktickém dávkovači.


No a jako sprcháčová královna máme tady hned čtyři sprcháče.
Tento s vůní malin a citronové trávy je moc prima.


Sladká vůně manga doplněná mořskou solí mě moc vyhovuje.


Tento sprchový gel určení na mytí po opalování mi extra voní, protože voní po kokosu, kdo mě znáte, tak víte, že já bez vůně kokosu nedám ani ránu.


Belgickou čokoládu od Dermacolu jsem již dlouho neměla a moc se na něj těším.


Také  jsem potřebovala si pořídit nějaké tonikum na pupínky a černé tečky. Toto tonikum od značky Nivea jsem nikdy nezkoušela a moc se na něj těším.


Musela jsem si vzít i dva balzámky na rty, které jsou moc fajn.


Klasicky lak na vlasy, nyní jsem si vzala ten nejsilněji tužící.


Pěnu do koupele jsem také potřebovala.


Tato je s vůní růže a vanilky.


Na tento produkt jsem extra zvědavá, nijak zvlášť jsem se na produkty na vlasy nezaměřovala, ale tentokrát můj zrak a zájem upoutal tento produkt.


Jedná se tedy o stylingový pray proti krepatění vlasů. Má se nanést před vysušováním vlasů. Inu ozkoušíme a uvidíme, jaký bude.


Klasická Indulona u mě nyní nesmí chybět.


No a jdeme na produkty do domácnosti.




Deo spray na toaletu je u mě klasikou.


Na doporučení jedné YTberky jsem si pořídila i tento univerzální dezinfekční přípravek.



Přípravek na mytí nádobí jsem nyní zvolila tento zlatý Pur gold care.


Jelikož stále a pořád pálím svíčky, tak jsem si pořídila i tuto sadu zapalovačů.


No abych mohla pálit vonné vosky YC, tak potřebuji k tomu i čajové svíčky.
Tyto si kupuji stále dokola a velice mi vyhovují.


Klasické odličovací bavlněné tamponky. Jsme s nimi velice spokojená a kupuji si je stále dokola.


Kosmetické kapesníky ve velikém balení je také nutností.


Houbička na mytí nádobí nám doma došla, nebo respektive došly, tak jsem hned pořídila toto veliké balení.


No a jsme u konce velikého nákupu.


Budu moc ráda, když mi napíšete dolů do komentářů, co jste si v poslední době pořídili Vy a z čeho máte radost.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se moc prima.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...