pondělí 4. dubna 2016

Růžovky z drogérky :-))


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešní recenze, která bude na dva růžové produkty, které si snadno můžete pořídit v drogérii.
Tyto dva produkty jsem pořídila v Teta drogérie a drogérie Rossmann.


Tento šampon jsem si pořídila tedy v Tetě jako novinku. Zaujalo mě zajímavé růžové balení a také jeho použití. Tento šampon je určen na vlasy matné, bez lesku, které já mám a lesku stále ne a ne docílit.


Šampon krásně voní, je světle růžový, extrémě pění, krásně vlasy umyje, dobře se splachuje a vlasy zanechá krásně jemné a lesk skutečně dodá, není to sice extra šajn, ale o něco lesklejší mé vlasy jsou.
Musím říct, že toto je první šampon Schauma, který mě vyhovuje.
POKUD HLEDÁTE PŘÍJEMNÝ ŠAMPON NA LEHKOU PODORU LESKU, TAK TENTO VŘELE DOPORUČUJI.


Tento sprchový gel je tedy z drogérie Rossman od jejich domácí značky Isana.
Velice mě zaujalo jejich krásné veliké 500ml balení a hlavně ta krásná barvička.


Tento sprchový gel voní po sladké a přitom krásně svěží malině. Já mám maliny velice ráda, tak jsem tomuto sprcháči prostě nemohla odolat.


Krásně pění, je docela hutnější, takže ho nespotřebujete tolik a vydrží Vám delší dobu, což mi přijde praktické. Pokožku pěkně umyje a příliš nevysušuje.


Tento sprcháč jsem viděla i u dalších blogerek.

Navíc ten popisek je naprosto dokonalý.

:-))



Opravdu Vám mohu TYTO DVA RŮŽOVÉ PRODUKTY VŘELE DOPORUČIT.
Cena je velice dostupná a balení jsou veliké, takže Vám produkty krásně dlouho vydrží.


A co Vy, také jste měli tyto produkty, nebo o nich uvažujete??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...