neděle 24. dubna 2016

Revlon prima tvářenka


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního článku, kde se podíváme na bližší mé zkušenosti s touto  ROZJASNUJÍCÍ TVÁŘENKOU OD ZNAČKY REVLON.

Inu tuto tvářenku jsem si pořídila od mé odběratelky a pravidelné čtenářky Janičky, kterou moc a moc zdravím.


Jedná se tedy o novinku od značky Revlon, která k nám nově přišla na náš trh. Mám jí v odstínu Rose Glow.


Obsahuje pět odstínů a všechny jsou se šimerem.
Dají se krásně namíchat, ale ten vrchní se dá pěkně využít, jako rozjasňovač a já ho ráda používám do vnitřních koutků a nebo pod obočí.


Jak vidíte, tak barvičky jsou to velice svěží, zářivé a jarní.


Pigmentace je příjemná, sice na swatch na prst je to docela síla, ale na štětec je to krásné a příjemné. Navíc tvářenka se dá krásně vrstvit a dobře rozmazávat. Ideální je použití na jablíčka.


Zde vidíte swatch z prstů na ruku, krásně rozjasní a prozáří tvář.


Musím říct, že jsem s touto tvářenkou velice spokojená a moc ráda jí používám.
Stala se dokonce jedním z mých oblíbenců.



Jsem moc vděčná Janičce, že mi tento produkt nabídla.

A co Vy říkáte na produkty značky Revlon?
Znáte je, nebo se teprve na ně chystáte??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...