sobota 30. dubna 2016

Petrželkový krém na oči


AHOJ, AHOJ,


Moji milí, vítám Vás u dnešního článku, kterým bude taková moje malá recenze na PETRŽELKOVÝ OČNÍ KRÉM OD ZNAČKY ZAIJA.
Tento oční krém hodně chválí PLH a nejen ona a tak jsem si řekla, že ho také musím vyzkoušet.

Dostala jsem ho od manžela k Vánocům a přišla na něj řada až nyní.

Používám ho již nějakou tu dobu a jsem cca v polovině, takže je čas udělat na něj takou to moji recenzi.


Krém je to velice příjemný, tak akorát hutný, není příliš mastný, krásně se zapracovává, nezanechává bílé stopy, dobře se vpije a krásně okolí očí hydratuje a zvláčňuje.
Nemá téměř žádnou parfemaci a nedráždí oční okolí ba naopak.
Používám ho denně večer a občas i ráno.


Odstraňuje drobné vrásky a zabraňuje jejich vzniku.
Vyhlazuje, zpružňuje a jemně vypíná pokožku.
Zaručuje správnou úroveň hydratace.
Lehce rozjasňuje svrchní vrstvu pokožky.

Obsahuje tyto složky :

OLEJ Z PETRŽELKY:Zlepšuje mikrocirkulaci krve, zabraňuje vzniku otoků a účinně rozjasňuje kruhy pod očima.

VITAMÍN  A:Vyhlazuje vrásky, navrací pokožce pružnost a zesvětluje přebarvení.

VITAMÍN  E:Neutralizuje volné radikály, které jsou zodpovědné za stárnutí kůže.

PROVITAMÍN B5:Zklidňuje podráždění a hydratuje.
17+.






Produkt obsahuje 15ml, což je na oční krém standardní.


Aplikace je velice snadná.

Naneste krém, nejlépe večer, bodově pod oči a na oční víčka a jemně vklepejte ve směru od
vnějšího do vnitřního koutku oka.
Zabraňte vniknutí do spojivkového vaku.

Inu jaký je můj závěr, s tímto očním krémem jsem velice spokojená a MOHU VÁM HO VŘELE A RÁDA DOPOŘUČIT.

Cena za tento produkt je okolo 100Kč, což je super. Seženete ho bud to v kamenném obchodě, třeba jako já v Praze a nebo na jejich e-shopu.


A co Vy, také se staráte o své oční okolí?
Mě je již přes třicet let a oční krém používám né zcela pravidelně, to je pravda, ale takových již pět let, doporučila mi to moje maminka a věřím, že to přinese své ovoce.

Spíš mě trápí vrásky na čele a mezi obočím, zajímalo by mě, jestli byste mi mohli doporučit nějaký Váš oblíbený a osvědčený oční krém či krém proti prvním vráskám.


Pokud se Vám tato recenze líbila budu moc ráda za Vaše komentáře.

Jinak Vám přeji krásný a pohodový den.

Mějte se prima.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...