pátek 15. dubna 2016

Nové nákupy L'Occitane


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupový.
Ano, jak víte, tak mi skončila nákupní stopka a já si konečně mohla zase něco pěkného pořídit.
Tyto nákupy jsem uskutečnila opět přes mojí pravidelnou čtenářku a odběratelku Janičku, kterou tímto velice zdravím a děkuji jí moc za její nabídku, které jsem nemohla odolat a jsem ráda, že jsem si produkty pořídila.




Pořídila jsem si od ní balzámky na rty od kosmetické značky L'Occitane se kterou mám již nějakou tu zkušenost, ale balzámky jsem zatím  nikdy neměla. 

Navíc Janička mi všechny tyto čtyři balzámky nechala za krásných 320Kč, a lak mi dala navíc, jako bonus. :-))


Bambucké máslo je dokonalou zkrášlující složkou, kterou ženy v subsaharské Africe používají k výživě a ochraně jejich pokožky a vlasů. L'OCCITANE využívá bambucké máslo z Burkina Faso, pěstované v udržitelném fair trade partnerství se ženami, které jej produkují.




Tyto balzámky v tubičce jsem si pořídila hned dva, jeden jsem si hned dala na stranu, který Vám dám do soutěže, kterou plánuji.
Jedná se tedy o balzámek s bambuckým máslem, který krásně přírodně voní a je velice příjemný.



Tento hydratační balzám na rty obohacený o 10% obsah certifikovaného organického* fair trade bambuckého másla přináší suchým a popraskaným rtům potřebnou hydrataci, obnovu a ochranu. Vaše rty budou opět úžasně vláčné, jemné a hydratované.



100 % všech složek je přírodního původu.
55 % všech složek pochází z organického zemědělství.
10 % všech složek pochází z fair trade obchodu


Cena v obchodě je 210Kč a já si ho pořídila za krásných 80Kč no nekupte to :-))


Konzistence je velice příjemná, taková krémová, jemná až bych ho přirovnala ke konzistenci vazelínky.


Balzám na rty bambucké máslo 12 ml.
Cena v obchodě 230Kč.

Navíc má naprosto krásné veselé balení, kterému jen tak neodoláte.



Jedná se tedy opět o balzám na rty s obsahem bambuckého másla, který má rty vyživit, hydratovat a dodat jim sametový povrh.
Myslím si, že s těmito balzámky budu moc spokojená.


Výživný balzám na rty s obsahem bambuckého másla.
Cena v obchodě 230Kč.
Tento je takový klasický vysouvací.



Vyživte a obnovte krásu svých rtů s hydratačním balzámem s obsahem bambuckého másla.


No a jako bonus jsem dostala krásný růžový až takový svítiví lak na nehty od značky Moje.
Od této značky mám jen tyrkysovou tužku na oči, která je velice prima.


Lak mám v odstínu 07.


No a napište mi prosím Vy, jestli máte se značkou L'Occitane zkušenost a které výrobky byste mi doporučili.
Měla jsem tuhé mýdlo, krém na ruce a parfém a se všemi produkty jsem byla maximálně spokojená.


Tak to by bylo pro dnešek všechno.
Popřeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se moc krásně.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...