sobota 2. dubna 2016

Moje oblíbené laky na nehty I. část


AHOJ, AHOJ,


  Vítám Vás u dnešního článku, který jak jste si mohli přečíst je o mých oblíbených lacích na nehty, toto je tedy první část. Inu jdeme na to :-)).


Velice ráda mám tyto dva laky od značky Jordana, oba jsem si pořídila na kosmetickém veletrhu Interbeauty.


Tento pískový a růžovoučký lak je naprosto fantastický, krásně drží a i se dobře odlakovává.
Mám ho v odstínu 13 Pink Toumaline.


Tento lak je takový spíše nude a zanechává takový matný finiš a takové to nerovnoměrné zaschnutí, které je velice pěkné na efekt. Také velice dlouho mi na nehtech vydrží.


Mám ho v odstínu 17 Antique Heather.


No a jsme u značky Essence, od této značky mám asi nejvíce laků.


Tento černo šedivý je z limitované kolekce The Darks.
Asi už k sehnání není.
Mě obecně velice špatně laky na nehtech drží, tento mi vydrží cca max. tři dny, ale to je u mě dobrá výdrž. Je příjemně tmavý.


Tento třpytkatý je super na nějaký barevný lak, nebo leda byste si ho museli navrstvit.
Je z kolekce The Nudes.


Opět z kolekce The Darks je tento krásný vínový lak, který nejraději používám na lakování nehtů na noze.


Od avonu mám také oblíbené barvičky.


Musím jen říct, že nejčastěji si lakuji nehty u nohou, kde preferuji výrazné a tmavší odstíny.
Tento lak s gelovým finišem je velice krásný, takový studený s nádechem do fialova.


Opět tady máme vínovou barvu, kterou já mám velice ráda. :-))


Od značky Gabriella Salvete mám laky velice ráda, zvláště pak ty pískové :-), ty jsou velice povedné.


Tento červený s drobnými třpytečkami je opravdu krásný.



Mám ho v odstínu True Love 05.


Pískový červený, takový vánoční mám velice ráda, navíc krásně drží.


Mám ho v odstínu Natale Flower 18.


Tento krásný zlatavý až nude lak je parádní, krásně drží a mám opravdu nádhernou barvičku.


Jedná se o odstín Brown Sugar 16.
Jinak tyto laky si kupuji v drogerii Teta.


Tento krásný minotvý lak je parádní, převážně na léto. Je od značky Miss Sporty.


Na doporučení své kolegyně jsem si pořídila i tento Loreal lak s krásnými kytičkami a tečkami, ideální jako nadlak na barevný.


No a ukončíme to tímto naprosto nádherným a mým asi nejoblíbenějším a nejdražším lakem od značky Sleek. Opět jsem si ho pořídila na veletrhu Interbeauty.


Má nádhernou vínovou tmavou až burgundy barvičku, skvělou výdrž má.
Mám ho v odstínu Sugar Coat Me.


Já příliš lakovací nejsem, ale při tom mám poměrně dost laků doma, tak jsem si řekla, že by pro Vás tento tip článků mohl být zajímavý.


Co říkáte na mé oblíbence? Líbí se Vám??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...