pátek 22. dubna 2016

Levný odličovač očí, který není vůbec špatný.


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního článku, který je recenzí na dvoufázový odličovač očí, který jsem si pořídila v supermarketu Billa ve Vrchlabí.

Tento odličovač mě zaujal jednak svým balením a také svojí velice nízkou cenou.


Tento odličovač je tedy dvoufázoví, před použitím se musejí obě složky čili olej a voda smíchat a poté se s ním dá pracovat a odličovat.

Jedná se tedy o produkt, který nese název My care. Nikdy před tím jsem si této kosmetiky v supermarketu Billa nevšimla, měli i nějaká tonika, krémy a odličovací mléka.


My face dvoufázový odličovač má odstranit lehce a šetrně i voděodolný make-up.
Mě oční make-up odlíčí úplně v pohodě. Nepálí v očích, není nepříjemný, jen mi přijde, že je malinko mastnější. Po odlíčení mi malinko oleje zůstane dole pod okem, ale to se dá snadno smýt nebo setřít.


Balení sice nic extra, ale já si produkty nepořizuji kvůli jejich obalu, ale spíše kvůli obsahu.

Vyšel mě na cca 60Kč, což mi přijde naprosto super.

Za mě je to takový klasický a plně funkční odličovač očí a MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT. 
Docela ráda bych vyzkoušela i jiný produkt z této řady, až budu mít cesto do supermarketu Billa tak se tam na to rozhodně juknu.


Po smíchání dvou složek tak má taková napěněnou konzistenci a světlounce modrou barvu.
Není parfemovaný, to jsem zapomněla napsat. Což já u produktu k odlíčení očí oceňuji.


A co Vy znáte tuto kosmetickou značku? Koukáte se po kosmetice v supermarketech??

A jaké odličovače očního make-upu mi můžete doporučit Vy?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...