pátek 29. dubna 2016

Gelové oční linky v kalíšku - Maybelline



AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který je takovou mojí recenzí na gelové oční linky v kalíšku MABELLINE.

Tyto linky jsem si pořídila na doporučení mé neteře a také několika recenzí blogerek.


Linky jsem si pořídila i včetně štětečku, je to taková sada v DM drogérii za cca 170Kč.


Jak vidíte, tak jsem slušně do linek zaryla, dost je nyní používám. :-)


Štěteček se dá docela dobře použít a i na druhém konci má takový pěnový aplikátor, kterým vytvoříte takovou rozmazanou linku, která je také moc pěkná a lahodí oku, tu také nosím ráda.
Moc se Vám omlouvám, že tady není foto líčení, ale mě prostě foták ani mobil nechce tak zblízka zaostřit a vypadá pak fotka šíleně.


Jak vidíte, tak se štětečkem dá nalíčit obstojně dobrá linka a barva je černo černá, což mě se moc líbí.


Jen co mi docela vadí je, že se mi linky po celodenním nošení linka obtiskne na horním víčku. Stává se mi to tedy jen v případě, že nepoužiji stín, mám jen nahé víčko, které přejedu houbičkou s make-upem a zapudruji, ale přes to se mi linka obtiskne.


Tady vidíte rozmazanou linku, která je taková neotřelá a nedbalá, což působí na oku také moc pěkně.

Zajímalo by mě, co dělám špatně, že se mi linky obtiskávají.

Jediné linky, které se mi neobtiskávají jsou voděodolné.


Jinak jsem s tímto PRODUKTEM MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ A ROZHODNĚ VÁM HO MOHU VŘELE DOPORUČIT.


A co Vy, jaké linky používáte Vy??

Které mi můžete doporučit.

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...