pondělí 11. dubna 2016

Čistící gel pro suchou pokožku


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešní recenze.

Dnes se podíváme na zoubek ČISTÍCÍMU GELU NA OBLIČEJ OD ZNAČKY YVES ROCHER.

Jak víte, tak produkty od této značky používám docela pravidelně a až na výjimky jsem s nimi spokojená.


Tento gel je určen na suchou až velmi suchou pokožku. Slibuje, že bude hloubkově odstraňovat nečistoty z pleti a neměl by pokožku vysušovat.
Má zanechat pleť dokonale čistou. Obsahuje vyživující koncentrát z jasanu.
Opět je přes 90% přírodního produktu, což velice chválím.


Já si tímto gelem myji obličej ráno, krásně pění, dobře čistí, neštípe, nedráždí, je maličko hutný a jde malinko hůře z pleti smýt, ale to mi nevadí.
Mě tedy malinkato pokožku vysušuje, ale stejnak se ihned po vyčištění pleti a osušení namažu denním nebo hydratačním krémem, takže mi to nevadí.


Konzistence je gelová, malinko hutnější a barva je čirá.
Nijak extra výrazně nevoní, spíš tak neutrálně, což velice oceňuji. :-) Podle mého názoru by na pleť neměly přijít produkty s výraznou parfemací.


Mě tento produkt VYHOVUJE, poměr cena versus kvalita je optimální.
Sice jsem od tohoto produktu čekala asi více, ale není důvod, proč bych si tento gel nepořídila znovu.
Navíc díky věrnostní kartičce můžete sbírat body za nákupy a tak získávat lákavé slevy a dárečky.


No a co říkáte Vy na značku Yves rocher?
Máte jí rádi? Máte nějaké ozkoušené produkty, které mi můžete doporučit??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.


Přeji Vám krásný a pohodový den.


Mějte se moc krásně.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...