čtvrtek 14. dubna 2016

Arganový šampon, který nic nedělá


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mé dnešní recenze, která je na produkt od značky Swiss o.par.
Tento vlasový šampon jsem si koupila před nějakou dobou v drogérii Rossmann.


Zaujalo mě jeho složení, že obsahuje arganový olej, který by měl vlasy vyživovat, zvláčňovat a dodat jim potřebný lesk.


Mě bohužel šampon naprosto nic nedělá. Sice krásně voní, dobře pění, ale vlasy po něm mám takové dost hrubé, nedají se téměř rozčesat a jsou naprosto matné o lesku se nedá vůbec hovořit.


Šampon sice slibuje posílení vlasů, dodání lesku díky arganovému oleji a provítaminu B3, ale za mě toto rozhodně nemohu potvrdit.
Vlasy mám po něm tvrdé, zacuchané a naprosto bez lesku, takže já VÁM TENTO PRODUKT NEOMOHU DOPORUČIT.


Cena tohoto šamponu není vysoká, ale raději si pořídím šampon od Isany a nebo od Balea, ty mi vyhovují daleko více.


A co Vy, máte s touto značkou zkušenosti? Vyhovovaly Vám šampony?

Budu moc ráda za Vaše tipy na dobré šampony.

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...