středa 23. března 2016

Velikonoční inspirace pro rok 2015


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který je tedy nekosmetický.
Jelikož jsem minulý víkend umyla okna, vyprala záclony a uklidila celkově  byt, tak jsem si řekla, že je na čase vytáhnout velikonoční výzdobu a nainstalovat jí.



Vyzdobila jsem pouze kuchyň a pak vstupní dveře. Do obývacího pokoje jsem nic nedávala.


Tuto výzdobu dělám každoročně.


Vytáhla jsem háčkovaná zvířátka, plastové kraslice, ale i kraslice ručně malované, které mi kdysi darovala moje tchýně.


Hodovačky nesmí chybět.


No a tady máte ručně malované kraslice, mám je velice ráda.



Pověsila jsem je na okno, aby se k nim nedostala naše kočička, které mi už dvě rozbila.


Mám tématickou výzdobu moc ráda.



Samozřejmě kytičky nesmí chybět, dokonce už mám i nově osázené truhlíky na balkoně. :-)



No a věneček na vstupních dveří. Tento jsem si pořizovala v Levných knihách.


No a co Vy, také máte již velikonoční výzdobu?
Nebo plánujete nějak si jarně vyzdobit byt?


Tak tady vidíte moje krásné macešky v truhlíkách na balkoně, vypadá to hnedle veseleji. :-)



A moje nejoblíbenější kvítí a tím je NARCISKA, manžel mi jí koupil a máme jí v kuchyni na stole. Krásně kvete a roste. Jen je otázkou, jestli odolá naší chlupaté Izince. :-)



Měla jsem takovou jarní náladu, že jsem si řekla, že si jarně ozdobím nehty.


Použila jsem mintový lak od Miss sporty a oživila jsem ho takovým letním a veselým láčkem od Lorealu.


No a ještě malá dekorace.



Do vázičky jsem si nastříhala zlatý déšť a nějaké zelené větvičky, které jsem v našem vnitrobloku našla.


Také jsem se snažila obarvit dvě bílá vejce ve slupce od cibule.


Vejce vypadala stejně, jako ty hnědá, ale snaha se cení, nebo co myslíte?


No a větvičky nesmí chybět ani v obývacím pokoji.


Inu zlatý déšť se zelenými větvičkami rozveselili náš obývací pokoj.




Tak a jsme u konce, toto je moje letošní velikonoční inspirace a co Vy, také dekorujete barvičkami, vajíčky a kytičkami?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Mějte se krásně.

papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...