středa 9. března 2016

Šetrný odlakovač, je to vůbec možné?


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás opět na mém blogu.
Dnes si povíme pár slov a mých zkušeností s EXPRESS NAIL POLISH REMOVER neboli o EXPRESNÍM ODLAKOVAČEM NA NEHTY OD ZNAČKY DERAMACOL.

Tento odlakovač jsem pořídila někdy koncem podzimu v DM drogerii v Řepích.

Byl za velice výhodnou cenu, tuším, že stál 39Kč.

Po tomto odlakovači jsem dlouho pokukovala, ale nechtělo se mi za něj dávat plnou cenu, která se tehdá pohybovala okolo tuším, že 80ti Kč.




Rychle, snadno a důkladně odstraní lak z povrchu nehtů. Jemné složení s mandlovým olejem je šetrné k nehtům, jejich lůžkům a jemné kůžičce v okolí nehtů. Vyživuje nehty a zabraňuje jejich nadměrnému vysoušení. 
Objem / hmotnost: 120 ml
Dermatologicky testováno.
Bez acetonu.
Vhodný pro přírodní i umělé nehty.
Cena bez akce 59 Kč.
Dá se objednat i na jejich e-shopu.


Nehty skutečně vyživí, po používání mi nehty narostly, netřepí se, nelámou se a musím říct, že po aplikaci máte pocit, jako byste ani nepoužili odlakovač, vůbec žádný zápach, naopak příjemná vůně.

Mohu potvrdit, že skutečně obsahuje mandlový olej, který krásně nehtovou kůžičku vyživí a zjemní.


Jak vidíte, tak jsem cca v polovině balení.

Toto je již moje druhé balení a rozhodně né poslední.

Tento odlakovač se skutečně VYDAŘIL A MOHU VÁM HO JEN A JEN DOPORUČIT.




No a co Vy na tento odlakovač říkáte? Znáte ho, používáte ho?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám příjemný den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...