čtvrtek 10. března 2016

Porovnání Essence korektorů


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí, moc Vás vítám u článku, který je zaměřený na dva korektory od značky Essence.
Můžu říct, že se vlastně jedná o dva relativně novinové korektory.
Inu vrhneme se na to.


Tento Essence camouflage cream concealir jsem si kupovala někdy v září, byla to ještě teplá novinka.

Mám ho v odstínu natural beige.



Je poměrně tuhý a obsahuje jeden lehce tmavší a světlejší korektor.
Mě více vyhovuje ten tmavší.
Je takový maličko hutný, dobře se zapracovává, dá se dobře vrstvit, ale lepší je použít prst než štěteček.


Proč štěteček, protože jak je hutný, tak na prstu lépe roztaje a moc krásně se zpracuje je pleti.
Používám ho na kruhy pod oči, to používám ten světlejší odstín a na nedokonalosti typu pupínky či tak ten tmavší a docela dost vydrží.
Jediné, co musím zmínit je, že leze maličko do vrásek a lehce je zvýrazňuje, což není ideální, ale přes to ho  MÁM VELICE RÁDA.




Zde vidíte konzistenci a pigmentaci skutečnou.


No a jdeme k druhém krasavci.
Jedná se tedy o lehce tekutěší korektor Essence stay all day concealer.

Tento korektor je velice jemný a takový svěží.



Má praktický aplikátorek, který se především hodí pro rozjasnění oblasti pod oči.


Jiné označené odstínu jsem nenašla, mám ho v odstínu BFAE.


Zde vidíte sami konzistenci a i barvičku, je velice světloučká, takže jí preferuji spíš na projasnění, třeba okolo nosu, na nose, pod oči atd.
Co se týče krytí, tak to není žádná sláva.

Shrnu to asi tak, camouflage je na zakrytí a dlouhotrvající efekt, zatím co concealer je na rozjasnění a na projasnění celého líčení.

Však nezapomínejte korektory ač jakékoliv zapudrovávat.
Vydrží tak déle a nebudou se tolik slévat do vrásek.




Tak moji milí, to bylo moje dnešní srovnání dvou korektorů od jedné značky.
Co na to říkáte?

Vlastníte některý z nich??

Jen musím podotknout, že korektor concealer, jsem si koupila v Teplicích a moje neteř ho má z Německa v Praze jsem ho neviděla. Nevím čím to je, ale asi je to věc pohraničí a Německa, nebo nevím.

Pakliže ho v Praze objevím, rozhodně dám vědět.

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...