pátek 4. března 2016

Nezbytné Ikea nákupy




AHOJ, AHOJ,


 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, který bude jak jinak než nákupový a bude to o tom, co jsme si pořídili v Ikea.
Jeli jsme do nedaleké Ikey na Zličín.
Důvod, proč jsme tam primárně jeli byl ten, že můj muž potřeboval novou přikrývku a nový polštář.

Inu jdeme na to.


Pořídila jsem si ve srze čistě praktické věcičky.

Skleničky na bílé víno se nám postupem času, co jsme spolu a letos to bude již desátým rokem všechny vymlátily, tak jsem si říkala, že si pořídím tyto moc krásné.


Jedna sklenička vyšla na 25Kč. Takže balení o 6ti kusech vyšlo na krásných 150Kč.


Sice jsem v levných knihách viděla set na tři druhy pitiva respektive vína za cca 350kč, ale nakonec jsem se rozhodla pro tyto. Ten set z Levných knih pořídím asi tchýni.


Klasické a typické skleničky na vodu či nealko jsem koupila mé mamce, která je chtěla.
Vzala jsem jich 6ks a jedna vyšla na 15Kč.



Toto je takové umělohmotné prostírání v tyrkysové barvě, které jsem si říkala, že se mi bude velice hodit na focení.

Ramínka se vždy hodí, tyto putují do manželova skříně, převážně na nich má pověšené košile a také svetry.


Tyto čajové svíčky mě velice oslovily.
30ks mě vyšlo na 49Kč.
Jsou s jahodovou přívůní a jsem zvědavá, jakou budou mít výdrž.



Další praktický kousek je tady.
Váleček na čištění oblečení od různých žmolků a pro nás hlavně od chlupů od naší milované kočičky.
Zvláště na tmavé a matné povrchy bude super.


Bez svíčky bych nemohla přeci odejít.
Tato je s vůní kokosu ano můj milovaný kokos.
Má krásnou tyrkysovou barvičku a vyšla mě na 69Kč.
Je to taková ta větší.


A svíčka by měla vydržet hořet celých 40h, tak na to jsem zvědavá. :-)


Jelikož již jedno nebo dvě ložní prostěradla máme, tak jsme si pořídili i toto. Jedná se o dvouprostěradlo na manželskou postel. Je bavlněné a konce jsou na gumičku.


No a pro co jsme primárně jeli, je polštář a přikrývka.


Vybrali jsme velice příjemný a lehký a heboučký materiál.
Cena okolo 500Kč.


Tady vidíte, jak přikrývka s polštářem vypadá a i že si je zamilovala naše Izinka :-)).


Také jsme se stavili  na něco k snědku.
Já si dala vege ravioly se špenátem a houbami.
Manžel si dal klasicky kuličky s hranolkami.


Jídlo bylo studené, nedochucené, bylo ho za tu cenu, která se pohybuje okolo 100Kč málo a já jídlo nedojedla.
Musím říct, že z jídla jsme byli naprosto zklamáni.


Navíc když jsme přijeli domů, tak můj muž říkal, jestli bych mu mohla ohřát pečené kuře a bramborovou kaši, takže evidentně si příliš nepochutnal a navíc i měl hlad.


Ano, tak to byli naše Ikeácké  nákupy.
A co na Ikeu říkáte Vy? Máte ji rádi nebo naopak Vás nechává docela chladnou, tak jako mě.
Nejsem Ikea žena, sice máme doma dost věcí, ale ty si můj muž pořídil dříve, než mě poznal.

s těmito produkty jsme spokojeni.
Přikrývka s polštářem je příjemná, jemná, měkká a dobře hřeje.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Samozřejmě bud ráda za Vaše komentáře.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...