neděle 27. března 2016

Moje pravidelná péče o pleť


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního článku, který se po nese v duchu mojí péče o pleť.
O tento článek jste si napsali, tak jsem Vám ho také připravila.

Začnu pěkně od začátku.


Ráno když se vzbudím tak si omyji obličej tímto pěnivým mycím gelem od značky Nivea, který je velice příjemný. Občas k tomu použiji také i silikonovu houbičku.
Na mycí gel jsem psala samostatnou recenzi, kterou naleznete ZDE.


Poté si samozřejmě obličej osuším a nanesu oční krém. Tento oční krém vťupkávám do pleti, ale musím Vám sdělit, že mi přijde takový nijaký, no prostě nic nedělá.


No a poté nanesu na obličej hydratační denní krém.


Nyní používám Loreal Revitalift laser x3, který je naprosto parádní. Více si o něm můžete přečíst v samostatné recenzi.

Poté nechám maličkou chvilku krémy vsáknout a jdu se nalíčit.


Večer si nejprve odličuji oční make-up tímto dvousložkovým odličovačem od značky Mixa a je naprosto parádní.


Poté si navlhčím tři menší bavlněné tamponky a začnu se tímto skvělým TONIKEM
odličovat. Krásně mi odlíčí celý make-up.


Na a jde se na důkladnější čištění pleti, peeling používám cca 2x až 3x do týdne, vždy když si čistím pleť ručně, co tím myslím? Pravidelně si vymačkávám černé tečky na pleti. Dělám to již léta a velice se mi to osvědčilo.
Nyní používám parádní peeling od značky Lush, více jsem o něm psala v samostatné recenzi ZDE.


A po mechanickém vyčištění pleti si nanesu na obličej masku, nechám jí působit a poté řádně smyji.
Občas použiji i tonikum proti černým tečkám, ale to není tak pravidelné, proto to zde nezmiňuji.



No a poté následuji opět hydratace, takže jako ráno oční okolí a pak hydratační krém.
No a pak se vrhnu bud to ke knize a nebo k počítači a k práci.

Tak toto je moje momentální péče o moji pleť.
Více méně je pořád stejná, jen měním kosmetické produkty.


A jak se staráte o svou pleť Vy? Doufám, že ji pravidelně čistíte, tonizujete a hydratujete.

:-))

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...