úterý 22. března 2016

Moje oblíbené laky na nehty II. část


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, kterým je druhé a poslední pokračování mých oblíbených laků na nehty.
Tyto laky používám převážně v teplejším období.
Lakuji si s nimi jak nehty u nohou, ale i u rukou :-) tam mi ale tak dlouho nevydrží, protože mě hrozně špatně drží lak na nehtech u rukou, bohužel ano. :-(


Moc mám ráda tyto veselé, pastelové barvičky od značky Rimmel.


Tato krásně a výrazně růžová je z limitované edice Rita Ora  a mám ho v odstínu 08.


Tato pastelová fialková barvička je krásná jak na nohou tak i na rukou.


Mám ho v odstínu 31.


Tento studenější růžový lak je velice krásný a mám ho moc ráda. Je z řady 60 sekund.


Mám ho v odstínu 45.


Maybelline umí také krásné láčky obzvláště pakliže se jedná o řadu Colorama.
Mám jich více, ale nejraději mám tyto dva.


Tento zlatý ráda nocím na Vánoce, ale i v létě, krásně drží a pěkně se nanáší. Tyto laky mají dobrý trochu větší štěteček.


Lak je v odstínu 108.


Tato studená, metalická barva, která hází odlesky do modra, šeda až fialova dělá na nehtech krásný finiš.


Mám ho v odstínu 292.


Co by to bylo za lakování bez mé oblíbené značky Essence.


Tento krásný fialový lak s drobným šimerem je z limitované edice Arriba.


Občas si dám na nehty ráda třpytky a tento lak je k tomu velice ideální, krásně drží, sice se hůř odlakovává, ale při troše trpělivosti to jde dobře.
Krásně kryje a krásně se třpytí.


Takt tato barvička křičí po létu, moři a slunci.
Jedná se o limitovanou edici Nauti Girl.


Mám ho v odstínu 03 Miss Navy.


Opět jeden vínový lak, tuto barvu mám asi nejraději.
Tento lak jsem dostala zdarma na veletrhu Interbeauty.
Má pěknou lesklou barvu, docela i vydrží.


Odstín jsem si sama vybírala a vybrala jsem si 17 Red Star.


Flormar má velice povedené laky na nehty a já nejraději od nich používám tento krásně studený fialový.


Mám ho v odstínu JL07 Ruby.


A zakončíme to laky od Avonu.
Tato svítivě růžová je krásná, výrazná a ideální na letní horké dny.


Nude nehty na rukou nosím nejraději a nejčastěji používám tento krásný nude odstín, v laku je již cca jedna třetina obsahu.


Tak to byly moji oblíbenci z laků na nehty převážně pro letní období.

Také si laky na nehty spojujete s ročním obdobím či s nějakou významnou událostí??


Laků na nehty mám poměrně dost, toto byla sotva polovina a to jsem jich již dost vyřadila.

A co Vy a lakování? Jak jste na tom??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a příjemný den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...