neděle 6. března 2016

Freedom paletka


AHOJ, AHOJ,


  Moc Vás dneska zdravím.

Konečně jsem se dostala k recenzi této FREEDOM PALETKY, kterou jsem si pořídila na konci ledna v drogérii Teta.

Musím říct, že mě tato paletka MILE POTĚŠILA.


Paletka nese jméno Pro 12 Le Fabuleux a vyšla mě na krásných 200kč.


Takže začneme asi tak obecněji.
Paletka obsahuje 24 odstínů, z toho jsou dva matné, jinak se ostatní maličko lesknou, nemohu přímo říci, že by obsahovaly šimer.

Má spíše klasický až laciný plastový obal, ale mě na obalu nesejde, důležité, je co je uvnitř, co se v paletce nachází.

Najdete v ní také aplikátorek, asi jo ve většině paletek, ale ten já nepoužívám.



Dá se s ní vytvořit přehršle líčení, jak denní, tak večerní, jak kouřové stíny, tak můžete použít třeba jen jeden stín jako mono.

Je velice variabilní a podle mého názoru skvělá na cestování.

Stíny nepráší, jsou příjemné na oku, drží mi s bází krásně celý den, takže za mě musím říct, že VELIKÁ SPOKOJENOST.


Musím říct, že jsem vyzkoušela již všechny odstíny, ikdyž to na paletce třeba není na první pohled patrné, ale je tomu skutečně tak.

Prostě ji nyní testuji a stále používám a vytvářím nové a nové líčení.

Asi si řeknete, proč teda tady není foto s líčením, odpověď je jednoduchá, protože si neumím líčení vyfotit tak, aby bylo k použití, ale pokusím se poprosit manžela.




Jak vidíte, tak stíny jsou velice dobře pigmentované. Je pravda, že když naberete stín štětečkem, tak je to malinko slabší, ale jsem s jejich pigmentací spokojená.

A poslední věc, všili jste si něčeho?
Vidíte ten relief?? Ano kopie stínu od Narsu.
Obecně si  myslím nebo to snad i vím, že kosmetická značka Freedom je sestrou značky Makeup Revolution.



Tak to jsou moje dojmy z paletky Freedom.
A co Vy, kupujete si paletky v drogériích, nebo dáváte přednost těm parfemáckým?
Znáte tuto kosmetickou značku??
Používáte ji?

Budu  moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...