pondělí 14. března 2016

Čistící kartáčky na obličej


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takový kosmetický a nekosmetický :-))

Dnes si povíme pár slov o dvou Ebeline kartáčcích na obličej.

Inu jdeme na to.


Kartáčky oba jsem si pořídila v DM drogérii. Ten světle zelený je z českého DMka a ten silikonový růžový je z německého DMka.

Oba jsem řádně testovala a nyní Vám dám svůj názor a porovnání na ně.


Tento je praktický svojí rukojetí a také ochranným příklopem, ale jinak je docela nešetrný, sice gel či pěnová čistící voda dobře po použití kartáčku pění, ale k pokožce je takový hrubý a až neurvalý.


Štětinky má umělé v trsech a dají se sice ohýbat, ale docela musíte na pleť zatlačit.
No mě každopádně příliš tento kartáček NEVYHOVUJE, protože je hrubý, pleť mi dráždí a je takový dosti nepříjemný.


Za to tento silikonový RŮŽOVÁ ZÁZRAK  jsem si hned zamilovala.
Je příjemný, jemný, štětičky se krásně ohýbají, krásně pleť masíruje a rozjasní pokožku.


Někdo tento kartáček používá na čištění - mytí štětců, což jsem zatím nezkoušela a upřímně mi přijde, že je mi to líto.

Pleť mi krásně vyčistí a projasní.
Navíc se člověk dobře zbaví suchých šupinek, což je zvlášt v zimním období dobře.


Aplikace je velice jednoduchá, uchopíte ho prsty a můžete začít samotnou aplikaci.


Tak holky a klucí, to jsou mé zkušenosti a poznatky na Ebelin Kartáčky. :-)


Čím si čistíte pleť Vy moji milí??

Co Vám říkají kartáčky na obličej??

Jste jejich příznivci??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...