sobota 6. února 2016

Vypotřebováno PODVAADVACÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který bude jak jinak dle názvu  VYPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY.
Ano opět je tady toho poměrně hodně, ale já mám asi velkou spotřebu. Ale není to tím, že bych produkty plýtvala, to rozhodně ne, jen ráda zkouším nové a nebo osvědčené produkty.
Jdeme na to. :-)


  • Micelární voda  Bioderma je prostě báječná, krásně vyčistí pleť, skvěle odlíčí make-up a hlavně nevysušuje.
  • Opět se těším, že si ji pořídím v akci 50% sleva.



  • Jessa intimní gel je velice prima, kupuji si ho pravidelně a mohu ho vřele doporučit.


  • Levandule, moje milovaná levandule. Tento sprchový gel byl moc příjemný, jemně voněl po levanduli a krásně pěnil.


  • Tento Isana sprchový gel mě velice mile překvapil. Krásně jemně až sladce voněl a byl moc příjemný k pokožce šetrný a dobře pěnil, takže svoji práci dobře zastal.


  • Toto tělové mléko je dalším produktem z řady Luxury red, které jsem vyzkoušela. Bylo velice příjemné a dobře hydratovalo a i skvěle vonělo.  

  • Pleťový krém od Lorealu pro pleť 35+ mi moc vyhovoval, byl hutný, kyprý a krásně pokožku hydratoval a vyživil. Mohu ho vřele doporučit.


  • Byli jsme na návštěvě, tak jsem vypotřebovala i tento limetkovoaloevorový sprchový gel, který byl prima.


  • Balzám na rty s vůní skořice a jablka si kupuji stále a jsem s ním velice spokojená.


  • Já sice vlhčené ubrousky na obličej používám minimálně, ale tyto byly povedené, rozhodně lepší než ty Balea.


  • Tento vzoreček jsem dostala od své švagrové a byl to šampon na vlasy a kondicioner a byl to prima.




  • O ano šumivá tableta do koupele s vůní kokosu byla báječná vřele doporučuji pro milovníky koupelí a kokosové vůně.


  • Tato sůl mě extremě překvapila a to v pozitivním smyslu slova, krásně voněla sladce po vanilce.


  • Hydratační pleťová maska s vanilkou a malinou byla příjemná.


  • A jsme u vůní, tuto vůni vypotřeboval můj muž a už vůbec netuším od jaké značky je možná od GA.


  • Tato vůně stojí za to Ice Man od Thierry Muglera. Báječná  a smyslná vůně. Můj muž si ji kupuje pravidelně a prostě na něj sedí.


  • Midnight poison Dior byla velice smyslná a lehce těžší vůně, která mi velice seděla.



  • Jak vidíte pitný režim jsem obzvláště dodržovala, nelepší džus byl ten uprostřed, sice lehce dražší, ale stojí z to.


  • Já prostě Jumex mám ráda a bylinkové čaje také. Zvláštní kombinace. :-)


  • V adventním či vánočním čase mi na stole u notasu musela vždy hořet svíčka a toto je výsledek.


  • A jsme u vosků hurá končíme :-))

  • Tento vosk Cosby by the fire voněl jak nějaký punč, nebyl příliš výrazný a byl příjemný.


  • Vosk Cristmas cookie není snad třeba komentovat, voní naprosto božsky, po sušenkách, po vánočním pečení, prostě po vánoční idylce.


  • Sparkling snow byl pro mě vosk, který jsem pálila prvně, byl velice příjemný. Nevtíravý, smyslný a přitom velice intenzivní.


  • Květinová vůně je to velice příjemná, opět mohu doporučit.


Moji milí, jsme u konce.
Toto byly moji vypotřebované produkty.

Co jste spotřebovali  Vy?

Budu ráda za Vaše komentáře.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...