úterý 2. února 2016

Ve jménu pomeranče a skořice

 

AHOJ, AHOJ,

 
Moji milí vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na zoubek produktům od značky Yves rocher z limitované vánoční kolekce s vůní pomeranče a skořice.
 
Mám celkem dva produkty, balzámek na rty a krém na ruce. Je pravdou, že sprchový gel jsem také  měla, ale na něj jsem recenzi samostatnou nedělala, uvidíte ho ve vypotřebovaných produktech, nebo jste ho možná už viděli.
 
No a jdeme tedy na to. :-)

 
Balzámky na rty obecně tato kosmetická značka umí. Krásně voní, skvěle hydratují, ale zase né na extra dlouho, ale rty vyživí a zvláční. Tento je skutečně povedený.

 
Je tak akorát masný, nezanechává ulepený pocit na rtech a skvěle voní.
Skutečně voní po pomeranči a směsi koření.
Je v něm cítit nejen skořice, ale i hřebíček a třeba i badyán.

 
 
S tímto balázmkem jsem velice spokojená a denně ho ráda používám.

 
Hydratační krém na ruce s vůní kandovaného pomeranče a skořice je naprosto fantastický.
Krásně voní po kandovaném ovoci a směsi koření.
Dobře se roztírá, dobře se vstřebává a nádherně voní.
Vaše ruce zanechá dlouho vláčné, jemné a ošetřené, což se v zimním období hodí dvakrát tak :-).

 
Konzistence mi velice vyhovuje. Není příliš hutná, ani moc tekutá, taková akorát, mám ho stále při ruce, abych si mohla vždy dle potřeby mé ruce zvláčnit a hydratovat.

 
Obecně musím říct, že produkty od této kosmetické značky mám velice ráda a zatím jsem nikdy nesáhla vedle.
Z balzámku jsem nadšená.
 
Samozřejmě, že testuji i další produkty o kterých Vás budu informovat.

 
Tak to je moje zkušenost s těmito vánočními produkty od značky Yves rocher.
 
Máte tuto značku také rádi, používáte nějaké produkty?
 
Popřípadě jaké, budu ráda za Vaše tipy.
 
Mějte se moc krásně a přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...