neděle 28. února 2016

Tradiční Norkový krém a moje zkušenost s ním


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešní recenze, která alespoň za mě nebude příliš pozitivní.
Musím říct, že mě tento tradiční PLEŤOVÝ KRÉM S NORKOVÝM OLEJEM DOSTI ZKLAMAL.

Lékařka mi ho poradila na moji extra vysušenou pleť, že prý je výživný a mohl by mi pomoci.
Tak jsem hned neváhala a v Teta drogérii si ho pořídila za cca 70Kč.


Tento krém je takový polomastný a na mé pleti způsobil naprostý chaos a nepořádek.
Nejenom, že se mi opět vrátily zarudlé flíčky, ale také se mi extrémně začala lesknout a mastit pleť.
Navíc se mi udělali pupínky, které byly tradičně bílé a musela jsem je vymáčknout, vydezinfikovat a léčit.


Tento krém nese kosmetickou značku COSMETICA.


Fakta: Polomastný pleťový krém s obsahem norkového oleje. Je určen k denní péči pro všechny typy pleti, k její ochraně i ošetření a k prevenci ochablé pleti a tvorbě vrásek. Svým složením, zvláště obsahem norkového oleje, pleť dokonale zvláční a chrání. Je přizpůsoben použití i za různých vnějších podmínek.


Vyrábí




Konzistence krémová, barva bílá, vůně taková nijaká, docela dobře se roztírá a dobře se vsakuje, ale ty následky po tom.
Osypaná pupínky a zarudlá, no hrůza.
Ještě že se nyní pravidelně líčím, jinak bych nemohla mezi lidi.


Od tohoto krému jsem měla skutečně velké očekávání a místo toho TAKOVÉ TO ZKLAMÁNÍ??
Nevím, bud to mám opravdu extrémě špatnou pleť, nebo mi nesedl, nebo skutečně nevím, nebo to není takový zázrak, jak se o něm traduje, i moje maminka mi to potvrdila, že ho kdysi historicky používala a že s ním nebyla spokojená.

Takže nevěřte všem doporučením lékařů :-)) to je má rada.



No a co Vy, máte zkušenost s tímto krémem?
Ba či slyšeli jste o něm někdy?

Budu ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...