středa 10. února 2016

Nákupní stopka


AHOJ, AHOJ,


Přeji krásný večer či ráno, dnes jsem se rozhodla, že si vyhlásím MOJI PRVNÍ NÁKUPNÍ STOPKU DO POLOVINY BŘEZNA.
Přijde mi, že trochu detoxu od nakupování skutečně potřebuji.


Vím, že tuto VÍZVU  již absolvovalo dost blogerek a i YUtuberek, ale chci to pokořit i já.

Co myslíte, vydržím to??

Každopádně mi drže palce.

Potom by mě velice zajímalo, jaké články Vám na mém blogu chybí.


No a jsme u konce mého dnešního rozhodnutí.

Co na to říkáte, budu ráda, pokud mi budete fandit.

Jen předestírám na závěr, mám cca okolo 25ti článků nafocených  a napsaných dopředu, takže, co já ode dneška zveřejním do cca 7. března prosím berte jako předpřipravené články, né jako nově nákupové, mám přeci stopku. :-))

Díky za pozornost a za pochopení a díky za sledování mého blogu.

Mějte se moc fajn.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...