sobota 13. února 2016

Naked Basics 2


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešního článečku, který bude o mé nové lásce o paletce URBAN DECAY BASICS 2.

No co Vám budu povídat, je naprosto báječná.



Má krásné balení, krásnou takovou pogumovanou verzi paletky a malinko trošku hůře se otevírá.
Tady vidíte, že každá paletka UD má své číslo.


Tato paletka obsahuje krásných šest stínů, z čehož je jeden se šimerem a pět matných.


Tady vidíte swatche, tento je zrovna nepovedený, ale je pravdou, že ty světlejší odstíny jsou opravdu světlé.


Pigmentace super, asi jsem čekala větší, ale na očích jsou nádherné, dobře se nanáší, maličko práší, což mě nemile překvapilo, ale dobře se blendí a je to taková neutrální a univerzální paletka, taková spíš mini paletka, která se hodí výborně na cestování.


Strašně moc se mi líbí to balení, které je naprosto boží.
Já tato silná slova nepoužívám, ale tak to prostě je. :-)

Parádní je, že se s ní dá vytvořit krásné přirozené denní líčení, ale zároveň také tmavé večerní kouřové líčení.
Inu je taková multifunkční.

Dá se Sehnat v Sephoře za cca 800Kč.


No a co Vy říkáte na značku Urban Decay?? Máte nějaké produkty a které mi doporučíte??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...