sobota 27. února 2016

Nahodilé nákupy


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás moji milí u dnešního článku, který bude o mých neplánovaných a spíš takových nahodilých nákupech.
Které jsem uskutečnila tento týden.

Inu jdeme na to.


Cestou od mého muže jsem se zastavila v Levných knihách a koupila si tento nástěnný kalendář s mým nejoblíbenějším malířem a to Gustavem Klimtem.


Kalendář je naprosto parádní a cena byla ještě lepší, vyšel mě na krásných 50Kč. Inu po novém roce se vyplatí si kupovat diáře a kalendáře.


Zašla jsem i do HMka a manželovi pořídila prďácké ponožky.
Moc se mi líbí myslím si, že jsou nyní in.



4 páry ponožek z bavlny mě vyšly na 249Kč.



Procházela jsem i OC Nový Smíchov a zastavila se v obchode Yves rocher, kde jsem si vybrala tento levandulový sprchový gel, který je mým velkým oblíbencem.
Cena 69Kč.


Také jsem si vzala šumivku do koupele tentokrát s vůní vanilky.
Minule jsem mě s vůní kokosu a byla jsem naprosto nadšená, na to, že je tak malá, tak báječně pění a voní.

Cena 29Kč.


Jelikož mi postupně docházejí balzámky na rty tak jsem neodolala slevě a pořídila si tento s vůní kokosu, ano mého milovaného kokosu.


Cena po slevě tuším že 45Kč.


Ještě před tím jsem navštívila naší malou Teta drogérie a tam krom drátěnek na mytí nádobí jsem si koupila a tuto pomádu na rty s lesními plody od značky Bione za 70Kč.



Také se Vám občas stává, že neplánujete žádné nákupy, ale přeci jen něco pořídíte??



Děkuji Vám za shlédnutí článku a budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...