středa 17. února 2016

Moje návštěva u kamarádky I. část


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás moji milí u dnešního článku, který  bude o mé návštěvě u mé kamarádky Dráži, která nově bydlí v Teplicích.
V týdnu jsme se po FB domluvily, že bych mohla na pár dní přijet a v  neděli po obědě mě tam můj muž zavezl.
Neviděla jsem se s ní přes dva roky, no vlastně od té doby, co se odstěhovala z Prahy.


S kamarádkou jsme celé dva dny povídaly, vyměňovaly jsme si novinky a tipy.
Vzhledem k tomu, že měla shodou okolností i narozeniny, tak jsem jí přivezla dárečky.


Jak vidíte, tak mají ještě vánoční výzdobu.
Připravila občerstvení, dali jsme si vč. jejího nového přítele vínko, které jsem dovezla a povídali jsme o životě a co je u nás nového.


V úterý okolo oběda jsme jeli na vlakové nádraží, kde jsem si koupila jízdenku do Prahy, která mě vyšla něco okolo 170Kč.


Zašli jsme v centru Teplic na obídek, já měla karbanátek a Dráža si dala panenku.
Oboje velice chutné.


No a co by to byla návštěva bez nákupů.
Dráža mi poradila, at se jdu podívat do Levných knih.


Ano v kupé jsem seděla sama a bylo to velice pohodlné, alespoň mě nikdo nerušil.


Cesta ubíhala rychle a o půl páté mě manžel vyzvedl na Hlavním nádraží v Praze.


Tak a tady máte slíbené nákupy. Tyto jsou z Levných knih, další část bude z Rossmanna..


Neodolala jsem veliké svíčce, která mě vyšla na krásných 199kč.


Voní tak příjemně, připomíná mi to jeden vosk od YC.


Za tyto peníze tak velkou svíčku snad levněji neseženete, už se moc těším až ji začnu pálit.


Jelikož jsem mému muži chtěla něco dovézt, tak jsem mu na jeho oblíbené párečky pořídila tento stylový a porcelánový talířek.


No řekněte není roztomilí a manžel z něj měl velikou radost.
Cena 69Kč.

Jelikož jsem nedávno dělala moje první slané muffiny, tak jsem si pořídila pro lepší pečení i silikonové košíčky.


Stály mě tuším 39Kč.


No a když jsem si k místním Ťamanům šla koupit vodu na cestu, tak jsem si tam pořídila i tuto svíčku.


Svíčka mi připomíná svou vůní sprchový tel od Dermacolu.
Voní moc příjemně a sladce.



Jinak jak jistě víte, tak město Teplice je lázeňským městem, které má cca 50 000 obyvatel.
Krásně jsme si město prošly, byly jsme na procházce a po nákupech.

Moc jsem si tento prodloužený víkend užila a vyčistila si hlavu od starostí a pracovních povinností.

A co Vy, znáte Teplice?

A co jste si v poslední době pořídili pěkného?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...