středa 24. února 2016

Je libo vanilku, aneb vanilkový tělový peeling



AHOJ, AHOJ,

 Přeji Vám moji  milí krásný a pohodový den.
Dnes Vám chci představit BIO PEELING S VANILKOU OD ZNAČKY YVES ROCHER, který jsem si pořídila v jejich vánoční kolekci.


Jedná se tedy o sprchový a tělový peeling, který je BIO a obsahuje jemné semínka a extrakt vanilky.
Nádherně a šetrně Vaše tělo zjemní a obrousí.



Krásně pění a naprosto božsky a sladce voní po vanilce.
Jen co musím konstatovat, tak je více tekutý, než bych si představovala.


Rychleji ubývá, což přidávám jeho tekutější konzistenci.

Pokud hledáte tělový peeling, tak Vám tento ráda doporučím.

Tato značka má tělové peelingy v prodeji celoročně, myslím si, že s vůní ostružin a malin, který jsem také již měla a byla jsem s ním velice spokojená.


A jak Vy se kamarádíte s touto kosmetickou značkou?
Máte jejich obchůdky rádi?

Já moc.

Budu ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám příjemný den moji milí.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...