pátek 5. února 2016

Jak jsem si šla vyzvednout svůj první DM box



AHOJ, AHOJ,


 Moji milí ano i já jsem konečně vyhrála DM Box. Radostnou novinu jsem se dozvěděla někdy v polovině ledna. V e-mailu stálo, že si DM box mám vyzvednout od 3. února dále.
Jelikož jsem to ve středu nestíhala a věděla jsem, že ve čtvrtek tedy včera budu mít cestu do města rozhodla jsem se, že si DM box vyzvednu u nás U Anděla ve čtvrtek.

Po pracovní schůzce jsem se vřítila do DM drogerie.


Jen co jsem tam vlezla, tak jsem se přímo zhrozila, bylo tam cca 50lidí u kasy čekající v dlouhé frontě.
U kasy také stály paní, které k nákupu zdarma rozdávaly tyto červené a velice praktické tašky.
Když jsem šla dále, tak mi došlo, že prodejna je přestavená a že je to asi její nové otevření, proto t balonky u vchodu a tyto dárky k nákupu.

Inu dostala jsem červenou tašku, plechovou modrou krabičku značky Ria a také tři vzorečky make-upu Astor.


Sama jsem si vzala jednu sůl do koupele a sušenou levanduli.


No ta teď už se jdeme podívat, co v DM boxu na mě čekalo.
Je mi jasné, že už to nebude pro nikoho žádné překvapení, jelikož jsem již obsah viděla v několika článcích.


Krabička je krásná taková šedivá a dle letáčku obsahuje 7 výrobků.



To rozkošné balení, no řekněte sami. :-))


Dárečky radost pohledět.


Ze šamponu s balzámem po pravdě příliš nadšená nejsem.
Protože nedávno jsem tady publikovala recenzi na šampon Nivea, který byl v podstatě stejný, na poškozené a namáhané vlasy, který mi tedy absolutně neseděl, vlasy se mi po něm slepovaly a dost mastily. Inu uvidíme, co toto duo dokáže.


Vlhčené micelární ubrousky Bale mám doma v zásobě, ale zatím jsem je nezkoušela, ale vlhčených ubrousků není nikdy dost.


Krém na ruce s aloe vera a solí z Mrtvého moře mám také.


Tento produkt mi udělal asi největší radost.
Jedná se tedy o denní pleťový krém: denní intenzivní péče proti stárnutí pleti pro redukci vrásek a celkově zpevnění pleti.
Zní to naprosto božsky.
Uvidíme, jaký bude.


Bylinkové čaje mám velice ráda a máta bude nejlepší na letní osvěžení.


Slipové vložky používám, sice jinou značku, ale ráda ozkouším i jinou.
Tyto jsou s vůní leknínu.


Vzoreček nového make-upu značky Max Factor ráda ozkouším.


A posledním produktem, který v DM boxu byl je tato Maybelline Color drama rtěnka.


V odstínu 140. Na rtech je příjemná, pěkně hydratuje.


No musím se přiznat, že jsem z výhry měla opravdu velikou radost.



No a co Vy? Jak se Vám líbí zimní boxík?
Také jste soutěžili?
A vyhráli jste někdy??

Budu ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...