sobota 16. ledna 2016

VYPOTŘEBOVÁNO PO JEDNADVACÁTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás opět u dalších spotřebovaných produktům, já mám pocit, že se  mi to tady snad množí.
No nic půjdeme na to.

 
Začnu u produktů na vlasy, jak jinak :-)
 
  • Šampon od Isany byl moc dobrý a znovu bych si ho hnedle koupila.
  • Lak na vlasy od Balea si kupuji stále do kola, ale přišlo mi, že příliš vlasy slepoval a příliš je nezafixoval, spíš produkt nic moc.
  • Balea šampon byl takový průměrný, ale neurazil za tu cenu.

 
  • Isana dětský šampon a sprchový gel byl velice příjemný a jemný, dobře pěnil a myl, na vlasy jsem ho nezkoušela.
  • Skořicovo-jablečná pěna do koupele byla naprosto suprová, krásně pěnila a i voněla. Tuto řadu mám velice ráda.
  • Nektarinkový sprchový gel s mořskou solí od značky Balea byl překvapivě moc dobrý.

 
  • Avon micelární voda není nic moc, štípe v očích nic moc neodlíčí a za sebe jí nemohu doporučit.
  • Opět avon toto byla tělová maska s minerály ze sopky a krásně pánsky voněla, jen šla hůře smývat.

 
  • Kozí krém super produkt, který mohu vřele doporučit.
  • Retro krém balea byl moc prima, tento mi dobře posloužil na mé ruce.
  • Malinový balzámek na rty od balea byl také super.

 
  • Tento exotický deodorant balea nebyl špatný, ale také nic moc.
  • Za to Chanel 5 sensuel byl naprosto fantastický, ale mám ho cca 6let, takže nevím, jestli ho seženete, voněl silně, ale tak vlastně i příjemně jemně.
  • Avon tělový sprej s vůní vanilky byl příjemný a praktický do kabelky.

 
  • Kalolínová masky od Freeman byla velice příjemná, ale na mě moc tam bylo cítit toho citronu.
  • Hřejivá maska na obličej byla moc prima, opravdu hřála a pěkně hydratovala a krásně voněla.

 
  • Super hydratační krém na paty s jelenem mohu vřele doporučit.
  • Pleťový peeling od avonu byl krémový a moc prima.

 
  • Mýdlo na ruce s vůní papaji mám moc ráda a kupuji si ho stále dokola - spokojenost.
  • Odličovací tamponky z Lidlu byly moc prima.
  • Vlhčené ubrousky babylove dm jsou super.

 
  • Vypila jsem i pomerančový džus a také dopili jsme grepfrujtový sirup, který byl super.

 
  • Vypálila jsem více vonných vosky YC, ale ostatní se mi někam zatoulaly a nenašla jsem je bohužel.

 
  • Vosk s vůní Icicles je pro mě klasickou od lonského roku, je úžasná a klidně bych si ji pořídila ve velké svíci.

 
  • Tento vosk Cranberry ice mě příliš nenadchl, ale nebyl to propadák.

 
  • Vypálila jsem i další svíčku z Tesca FF. Krásně hoří, vydrží a příjemně provoní menší nevětrané prostory.

 
  • Za své vzaly i papírové kapesníčky a také bylinkový čaj.

 
  • I naší kočičce došly granule, ale nebojte, už máme nové. :-)

 
Tak to byly moje poslední vypotřebované produkty.
Máte zkušenost s nějakými z nich.
Budu ráda za Váš názor.
 
 
Mějte se moc fajn.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...