sobota 9. ledna 2016

Sprchový peeling papaya a bio kokos

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám příjemný sobotní den, doufám, že se máte dobře.
Dnes se podíváme na zoubek jednomu tělovému peelingu, který jsem si pořídila v drogerii Rosmann.
 
Jedná se o tělový peeling značky Alterra s vůní papay bio kokosu a jak moc dobře víte, co voní po kokosu musí být moje, neboť já kokos miluji.

 
Samotný peeling by mě fungovat na bázi hoblinek bio kokosu. Mě osobně to spíš připadalo, že se jedná o částečky z papay.
Peeling nikterak příjemně nevoněl, že by peelingoval, tak to se také říci nedá.

 
Zde vidíte detail samotného produktu. Asi se  mi do aplikátoru dostala nějaká částečka a nešel produkt dostat ven, tak jsem obal musela nastřihnout.



Krátce a jasně, já mám tělové peelingy velice ráda, ale tento mi prostě NESEDNUL, nebyla jsem s ní nikterak spokojená a více bych si ho nepořídila.
 
Sice je velice cenově dostupný, ale ty o značky Balea jsou mnohem více povedenější.
 
 
 
 
Tak to je za mě takový můj krátký a čistě subjektivní poznatek.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Mějte se.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...