pondělí 18. ledna 2016

První lednové nákupy v roce 2016

 

AHOJ, AHOJ ,

 
 Vítám Vás u lednových úlovků.
Tyto nákupy jsou DM drogerie, ale to jste asi poznali :-))
Musela jsem to tam jí obhlédnout v novém roce.
Čekala jsem třeba nějakou novoroční limitku, ale ničeho takové jsem si nevšimla.

 
Pořídila jsem si hned několik mých oblíbených produktů.
 
Levandulovou pěnu do koupele Bale miluji. Nádherně silně voní po levanduli, jak jistě víte, já levanduli přímo miluju. :-)) Tímto produktem vím, že nikdy nesáhnu vedle.

 
 
Již nějakou dobu jsem nepoužívala sprchový gel z řady Aroma ritual a asi nejvíce mi voní tento Irish Coffee. 


 
Jak říkám, šamponů ani spcháčů není nikdy dost, tak jsem sahla po této variantě s nektarinkou a mým tolik oblíbeným kokosem. Inu uvidíme, jaký bude.

 
Jelikož měli akci na vlasovou kosmetiku Loreal Elseve, tak jsem si vzala tento šampon na vlasy pro oslnivý lesk, který mé vlasy rozhodně potřebují.

 
Došel mi můj gel na intimní partie, tak jsem ráda sahla po tomto mnou osvědčeném.

 
Nevím, jestli je toto novinka, ale tento krém na ruce jsem našla v novinkovém regálu.

 
Jedná se tedy o krém na suché ruce s aloe vera a solí z Mrtvého moře.

 
Manželovi jsem do zásoby vzala i deodorant.

 
Ve slevě byly i tyto velké bavlněné odličovací tamponky, tak jsem si je také vzala.

 
Dochází nám prostředek na mytí nádobí. Ano nemáme myčku. Snad se jí někdy dočkám.

 
Konečně jsem sehnala tuto grepfruitovou zubní pastu. Viděla jsem ji na blozích a slyšela na ní chválu, tak jsem opravdu zvědavá.



Již tradičně jsem si pořídila vlhčené ubrousky.
 
Jejich využití je opravdu všestranné.
 

 
Nejen v zimě pálím svíčky, já je pálím celý rok, tak zásobička nesmí chybět. S těmito jsem velice spokojená, vydrží hořet i 4hodiny.

 
Ještě jsem pořídila toaletní papír, ale ten Vám opravdu fotit nebudu.
 
 
 
Tak to byly lednové nákupy a úlovky v DM drogerii.
 
A co jste si naposledy pořídili Vy??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...