pátek 8. ledna 2016

Porovnání fake s napodobeninou :-))

 

AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u mého dnešního článku, kde se pověnujeme dvou paletkám.
Napodobeninu Naked 2 od W7 In The Buff mám téměř rok a půl a byla to moje první větší paletka.
Zprvu jsem se s ní líčila poměrně často, ale nyní téměř vůbec, dávám přednost jiným oblíbenějším paletkám. :-)

 
FAke paletky Naked 2 jsem dostala.
Opravdu moc jsem ji chtěla vyzkoušet.

 
Jak vidíte, tak paletky si nejsou téměř vůbec podobné.

 
Paletka In the Buff je extrémně prášivá a není nijak moc pigmentovaná.
Obecně vzato, kvalita odpovídá ceně.
Paletku seženete okolo 250Kč.

 
Kdež to fake Naked 2 je krásně pigmentovaný, stíny mi drží krásně celý den, nepráší a i se mi moc líbí balení. Provedení obalu je velice zdařilé. :-)
 

 
Jsem nadšená z faku, co teprve budu říkat na originál si asi tak říkáte :-))

 
Rychlý swatch paletky In The Buff.
Důkaz toho, že paletka není vůbec dobře pigmentovaná a dost práší a také se drolí. :-(

 
Zatím co fake Naked je velice dobře pigmentovaný, skoro bych si troufla říct, že stíny jsou až máslovité. :-)

 
Jsem ráda, že obě paletky mám, ale In The Buff pošlu asi dál do světa.

 
Balení zcela rozdílné.

 
Co říkáte na moje srovnání?
Máte s paletkami zkušenost?
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...