pondělí 11. ledna 2016

Orientální tělový peeling

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na tělový peeling Balea Luxury Golden Glamoure.

 
Jedná se o tělový peeling z řady Luxury golden glamour s vůní sladké vanilky a exotické pačuly.
Musím říct, že mě tento produkt nezklamal.
Obecně tato řada se velice vydařila.
Měla jsem jak sprchový gel, tak i krém na ruce, tak i pěnu do koupele a se všemi produkty jsem byla velice spokojená.

 
Konzistence je taková maličko gelová, částečky jsou takové cukrové, příjemně sladce voní a dobře zastane svou práci.
Při aplikaci zbělá a pěkně pění.



Konzistence mi moc vyhovuje.
 

 
Tento produkt jsem so pořídila v akci za 99Kč jinak stojí okolo 150Kč.
Mohu Vám ho vřele doporučit.
Je vhodný převážně na tělo, na obličej by byl příliš ostrý.
Líbí se mi, jak pění, jak se vstřebává a částečky se rozpouští.

 
No a co říkáte na tuto řadu Vy?
Znáte ji, máte nějaké produkty??
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...