středa 27. ledna 2016

Nákupy v DM drogerii

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, který bude jak jinak než o nákupech a to z DM drogerie.
Ukážu Vám, co jsem si tam pěkného, alespoň pro mě pěkného pořídila.
Inu jdeme na to.

 
O tomto posilujícím šamponu jsem četla již řadu článků, tak jsem si řekla, že i já ho ozkouším.

 
Musím se přiznat, že Adidas sprchové gely jsem asi nikdy nezkoušela, nebo si to nepamatuji, ale tento nádherně voní po citrusech a svěžesti.

 
Měl by být s masážními perličkami a také hydratační, inu uvidíme, jaký bude.

 
 
Jak víte, tak mám potíže s vyrážkou či ekzémem na obličeji, tak na doporučení lékařky jsem si pořídila dětský krém pro miminka. Snad mi to pomůže.



Jak bych jen mohla odejít z drogérie bez sprchového gelu, inu to bych nebyla prostě já, musím se přiznat, že jsem tuto medovou variantu sprcháče od Balea nezkoušela.
 

 
Jedná se tedy o krémový sprchový gel s mlékem a medem, voní příjemně, tak teple.

 
V akci jsem si vzala i tuto koupelovou sůl.

 
S jasmínem a lilií, musím říct, že čekám bombu, že to bude velice silně vonět.



Na tyto micelární odličovací ubrousky jsem opravdu velice zvědavá, hned je musím vyzkoušet.
 
 

 
 
Tuto micelární vodu mám a není špatná, ale také není nejlepší, kterou jsem kdy vyzkoušela. Uvidíme, jak se tyto osvědčí  tyto micelární odličovací ubrouzky, každopádně Vám dám vědět.

 
Jelikož mi teď na pleť jen tak něco nesedne a má pleť je tolik suchá, říkala jsem si, že vyzkouším novou pleťovou masku s olejem.

 
Jedná se tedy o kvémovo-olejovou pleťovou masku na dvě použití, už se na ní moc těším.

 
No řekněte sami, tyto roztomiloučké kapesníčky jsem tam prostě nechat nemohla. :-))
 

 
Mentolky se hodí vždy.

 
Jelikož mi skutečně a konečně :-) dorůstají vlasy, tak jsem si pořídila i tak potřebná pérka.

 
No a jsme u dekorativky.
Od této značky a řady mám make-up, který je naprosto báječný, tak jsem si říkala, že bych zkusila i korektor.

 
 
Odstín mi naprosto vyhovuje, stejně, jako u make-upu a líbí se mi ten pěnový aplikátorek.
Nepřipomíná Vám to něco ? :-)) že by...

 
Abych nebyla pozadu, tak i já, jako ovce, samozřejmě jsem si pořídila tuto všemi vychvalovanou řasenku.
Jedná se tedy o řasenku značky Maybelline s umělohmotným kartáčkem, který je prý naprosto fantastický.

 
Kartáček se mi zamlouvá, prý se neobtiskává, neslepuje řasy a tak. Dokonce ji najdete v několika svatých grálech na YT. Tak jsem opravdu zvědavá a plná očekávání, co s mými řasy provede.

 
Detail katáčku.




 
No a jsme u konce, bylo toho dost, co říkáte?
Máte zkušenost s nějakým z mých nově pořízených produktů?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...