sobota 2. ledna 2016

Hřejivá pleťová maska na obličej

 

AHOJ, AHOJ, 

 
Vítám Vás u dnešního článku, kde se podíváme na zoubek mé nové pleťové masce od avonu.

 
Jedná se o pleťovou masku z řady Planet Spa s hřejivým efektem.
Tato maska obsahuje sopečné minerály a pramenitou vodu.
Balení je menší a obsahuje 50ml.

 
Maska má bílou barvu a velice hutnou krémovou konzistenci.
Nádherně voní, tak trochu jako pánská vůně, což mě moc vyhovuje.
 
Maska má skutečně hřejivý efekt, kdykoliv si ji na obličej nanesu, tak se zahřeje, uvolní krásně pory a také je vyčistí.

 
Dokonce když jsem s maskou vyšla na balkon, tak se z kouřilo, tak trochu pářilo.
Což byl skutečný důkaz, že maska skutečně hřeje.

 
Musím říct, že je to první tip takovéto masky, ale také musím říct, že jsem s maskou velice spokojená.
Opět potvrdila, že řada Planet spa je naprosto parádní.
 
A jaké  jsou Vaše oblíbené pleťové masky??
 

 
 
 
Krásný a pohodový den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...