čtvrtek 14. ledna 2016

Balea micelární voda a má zkušenost s ní ...

 

AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u nového článku, který bude recenzí na novinku z drogérie DM a to MICELÁRNÍ VODU.
Tuto micelární vodu jsem si pořídila hned v prvním týdnu jeho uvedení na trh.
Líbilo se mi balení, obsah a i přijatelná cena.

 
Micelární voda není parfemovaná ani  neobsahuje alkohol, což je příjemné.
Má čirou barvu a příjemnou konzistenci.
Bohužel musím konstatovat, že mě NEMILE  překvapila, jako tak od Garnieru nebo ta od Avonu.

 
Že by nějak dobře odlíčila make-up to se opravdu říct nedá. Navíc mě pálí v očích, což já nesnesu.
Na pleti je docela příjemná, chová se standardně.
Nevysušuje, ale přijde mi, že nic na pleti nedělá.
 
Mě nevyhovuje, jelikož mě štípe v očích a to já jednoduše od produktu nechci.

 
No a co říkáte na tento produkt Vy?
Znáte ho, máte s ním zkušenosti.
 
Prosím berte tuto recenzi čistě za subjektivní.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
Papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...