středa 30. prosince 2015

Yankee Candle - nové vosky

 

AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u mého článku který bude o voscích YC.
Ano víte, že já vosky pálím celý rok, ale nyní mnohem více.

 
Sparkling Snow voní čisto čistě a tak svěže, takže bude ideálním a neutrálním dárkem pro všechny.

 
Sparkling Ciannamon je opravdová vůně skořice s příměsí cukru či něčeho sladkého. Velice intenzivní a příjemná vůně.

 
Dranberry Ice - směs bobulovin s leden, svěží a příjemná vůně.
 
 



Snow I Love je báječná čistá a svěží vůně sněhu, naprosto sedne každému.
 
 

 
Cosy By The Fire, při nákupu jsem říkala, že je to vosk k pití, ale není tomu tak, voní velice aromaticky a lehce.

 
Tot mé nové vosky, co na ně říkáte, znáte nějaké?? Případně budu ráda, když mi nějaké doporučíte.
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...