středa 23. prosince 2015

Vánoční produkty z Yves Rocher

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o mých vánočních nákupech v obchodě Yves Rocher.
 
Nemohla jsem odolat jejich vánočním produktům a některé jsem si pořídila.

 
Tento sprchový gel s vůní jablka a vanilky z limitované edice voní opravdu parádně. Krásně sladce a přitom tak vánočně.

 
Krém na ruce s vůní pomeranče a skořice voní také velice krásně.
Je z něj cítit sladká a docela dost výrazná vůně.

 
Krém je opět z limitované vánoční edice a obsahuje i výtažky z kandovaného ovoce, což ve mě evokuje štolu.

 
Bio peeling jsem již jednou měla a to s malinou a byl naprosto fantastický a ani nyní jsem neodolala vánoční edici a jeden si odnesla.

 
Jedná se tedy o tělový bio peeling s krásnou sladkou vůní vanilky.



 
 
Využila jsem i zvýhodněné akce pro členy klubu a paní mi nabídla toto tělové mléko.
 

 
Toto tělové mléko je určena na extra suchou pokožku a obsahuje bambucké máslo.
Paní prodavačka mi říkala, že je výtečné na suchá  místa, jako jsou lokty nebo chodidla.

 
Jelikož s pleťovými maskami od této značky mám dobrou zkušenost, vzala jsem i tuto zelenou z řady sebo végétal.

 
Jemná se o čistící masku pro smíšenou až mastnou pleť. Uvidíme, jak bude čistit pleť a samotné pory.

 
Jelikož jejich dvousložkový odličovač očí je velice chválený, tak jsem si řekla, že ho ozkouším i já. Navíc byl v akci.

 
Tento odličovač by si měl poradit i s voděodolným make-upem, tak uvidíme. Obsahuje výtažky z chrpy.

 
Tak to byly moje vánoční nákupy v obchůdku Yves Rocher.
 
Máte tyto obchůdky také tak rádi jako já??
 
Znáte nějaké produkty??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...