úterý 22. prosince 2015

Vánoční Praha

 

AHOJ, AHOJ,

 
 V poslední předštědrý víkend jsme vyrazili na trhy do naší krásné Prahy.
Jeli jsme k Jindřišské věži, kde se všude prodávalo jmelí a vánoční stromky.

 
Manžel mi šel koupit malý dárek do obchodu ziaja.

 
Mají krásné sady.

 
Poté jsme šli Na Příkopy do bankomatu a poté na obídek.

 
Staromák je standardně pěkně vyzdoben a všude mraky lidí.



 
Strom je veliký a pěkně ozdobený.

 
V katedrále sv. Týna je pokřtěný můj otec.


 
Občerstvení kam se podíváš a svařáček nemohl chybět.

 
A v květinářství se všude prodávají vánoční květiny.


 
Stále se prodávají krásné svícínky a adventní věnce.

 
No a nakonec Vánoce U Anděla.
Také moc povedené.

 
Téměř na každém roku se prodávají vánoční stromečky, kapři a jmelí.
 

 
Takto vypadají vánoční trhy U Anděla.

 
Všude plno lidí.


 
Stromek je povedený.


 
Plno stánečků s ledasčím a také stánky s občerstvením.



 
Mě nejvíce chutná klobása a nebo svařák. :-)



 
Chodíte na vánoční trhy také?
Které jste letos navštívily a které se Vám líbily nejvíce??
 
Krásný a pohodový předvánoční čas Vám přeji.
 
papa E.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...