středa 9. prosince 2015

Tonikum na problematickou pleť

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u nového článku, kde se podíváme na zoubek toniku na problematickou pleť.
Jelikož mi došlo tonikum na černé tečky z avonu, které mám tak ráda, tak jsem si řekla, že si najdu obdobu v drogérii.
Musím říct, že jsem zprvu k tomuto toniku byla skeptická.

 
Ale již po prvním použití mě nadchlo.
Protože krásně pleť vyčistí, zklidní, ale přitom nevysuší. Doporučuji vyhýbat se oblasti pod očima.

 
Díky kyselině salycilové a zinku vyčistí černé tečky a vydezinfikuje již vzniklé pupínky.
Dá se nanášet jak lokálně, tak i na celý obličej, já kombinuji oboje, dle potřeby lokálně a cca 2x do týdne po pravidelném čistění pleti plošně.

 
Produkt stojí okolo 80Kč možná ani to ne a je ho 200ml.
Jak jsem již říkala jsem MILE PŘEKVAPENÁ JEHO PRIMA ÚČINKEM.

 
A jaké produkty používáte na černé tečky a na čištění pleti Vy??
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...