sobota 26. prosince 2015

Svaté Grály pro rok 2015 II. část

 

AHOJ, AHOJ, 

 
Vítám Vás u dnešního článku, který je pokračování v mých svatých grálech pro tento rok.
 
 

 
Prvním výrobkem je balzámek na rty od značky Carmex s příchutí třešní.
Carmex je proslulý svým mentolovým složením, které krásně rty vyživí a zhydratuje.

 
Pečující komplex s vápníkem na nehty je pro naprosto nepostradatelný. Opravdu funguje a nehty krásně vyživí a zpevní.

 
Mým oblíbeným lakem na nehty je tento pískový rudý od Gabrielle Salvete.

 
Mám ho v odstínu Natale Flower č. 18.

 
Bez tvářenky a rozjasnovače by to nebyly svaté grály.
Toto duo od Dermacolu je naprosto parádní.

 
Tvářenka je krásně pigmentovaná a i rozjasnovač je velice povedený.

 
Přes celý rok pravidelně pálím vonné vosky Yankee Candle.

 
Když nosím make-up, tak to pravidelně zapudruji tímto transparentním pudrem od Essence.

 
Pudr nejraději nanáším tímto štětcem od Petra Lovelyhair.

 
Za tento rok jsem si moc oblíbila pleťové krémy od značky Cien.

 
Jsou hutné a super hydratační, měla jsem víc druhů a vždy seděly.

 
DKNY be delicious je mojí vůní letošního roku.

 
Vytvořila jsem si prima dekoraci z rtěnek.

 
No a nesmím zapomenout na moje nové kotníčkové botky.

 
Jsou velice pohodlné a praktické.

 
Stály mě 2000Kč.


 
Tak to byl můj druhý díl svatých grálů pro tento rok.

 
A jaké výrobky jste si oblíbili Vy za tento rok??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...