úterý 29. prosince 2015

Povedené frozen duo :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se zaměříme na dva produkty z Frozen edice Balea.

 
Jistě dobře víte, že tyto produkty jsou z limitované edice.
Musím říct, že z těchto produktů jsem velice mile překvapená.

 
Tento sprchový gel s vůní fialek a malin opravdu voní po fialkách. Asi nejvíce mi to připomíná vůni fialek klasických tvrdých - cucacích bonbonů.
 

 
Má krásnou fialovou barvičku, dobře pění a splňuje všechny nároky na sprchový gel.
Navíc stojí pár korun.

 
Tělová emulze se stejnou vůní už nevoní tak intenzivně po fialkách, ale dobře hydratuje.
Pěkně se aplikuje, dá se dobře vmasírovat do pokožky a nelepí.

 
Konzistence je klasická pro tělové krémy či emulze a musím říct, že tělové emulze od značky Balea mám velice ráda, mám jich vyzkoušeno již několik.

 
Navíc posuďte sami, ty obaly jsou prostě krásné.
Takové veselé, přitom tématicky založené.

 
Za mě se tyto dva produkty z limitované Frozen edice velice povedly.
 
Ostatní jsem také samozřejmě vyzkoušela, ale ty mě nijak zvlášť nenadchly.
 
Tyto Vám ráda doporučím, protože mě velice vyhovují.
 
No a co na tyto produkty říkáte Vy??
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...