pondělí 14. prosince 2015

Porovnání paletek - originál versus fake

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u mého dnešního článku, kterým bude takový porovnání dvou paletek.
Jedná se tedy od paletky od kosmetické značky THE BALM NUDE TUDE.
Mám jednu originální a jednu falešnou.
Půjdeme tedy na to.

 
Vrchní paletka, která je více do šeda je falešná a ta spodní, která je více béžová je originální.
Obal se maličko liší svým zabarvením.

 
Jinak obaly jsou téměř shodné, ale na první pohled se můžete podívat, že stíny jsou maličko rozdílné.

 
Originální paletku jsem si pořídila a falešnou jsem dostala.

 
Jak vidíte, tak u originálu jsou barvičky takové více zářivé a více přiznají pravou barvu stínu.

 
Tady máte dvě ochutnávky falešných stínů. Nejsou vůbec špatně pigmentované, jen maličko více práší. Víc oproti originálu.

 
Světlé i tmavé stíny jsou dobře pigmentované.

 
Nyní se můžete podívat na swatche originálních stínů.
Jsou více pigmentované to ano a také téměř nepráší.


 
Musím říct, že jsem moc ráda, že mám toto srovnání.
Paletka rozhodně stojí za zmínku, jsem velice ráda, že ji mám.
Převážně se líčím originální paletkou, která mi na očích vydrží krásně celý den.



 
Jak říkám, rozdíl je nejen v barvě obalu.

 
Tak to bylo moje srovnání dvou stejných paletek.
 
Co říkáte Vy na kosmetickou značku The Balm?
Vlastníte nějaké produkty?
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...