sobota 19. prosince 2015

Osvěžující peeling z drogérky

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný a příjemný den.
 
Dnes Vám chci představit ovocný pleťový peeling z drogerie Rossmann.

 
O značně Synergen jsem toho slyšela spoustu a převážně chválu a i proto jsem chtěla nějaký výrobek vyzkoušet.
Jelikož mi docházel pleťový peeling sahla jsem po něm a rozhodně JSEM NEPROHLOUPILA.



Tento peeling je určen pro normální až smíšenou pleť a ovocné kyselinky jemně obrušují pokožku a pronikají i do černých teček.
 
Jako peeling je velice příjemný a na pleti je krásně svěží, takový citrusový.
 

 
Zrníčka jsou velice jemná a šetrná.
Obsahuje 100ml produktu. Cena je také přívětivá.

 
Pokud hledáte příjemný osvěžující peeling na pleť tak TENTO VÁM MOHU VŘELE DOPORUČIT.

 
A jakou máte zkušenost Vy se značkou Synergen??
 
Mějte příjemný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...