čtvrtek 17. prosince 2015

Micelární voda, která mě neoslovila

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešní recenze, která bude na MICELÁRNÍ VODU OD AVONU.
 
 Tuto micelární vodu jsem si pořídila, jako novinkový výrobek, a říkala jsem si, že by mohla být prima.
 
Předem neříkám, že je to nějaký extra propadák, ale upřímně musím říct, že jsem od tohoto výrobku čekala více. Inu vrhneme se do toho.

 
Balení je takové nijaké, neosloví, ale neurazí. Výrobek obsahuje 200ml a já ho pořídila v akci cca okolo 60kč což je dobrá cena.

 
Produkt jsem zkoušela jak na ranní rutinu tak i na klasické odličování.
Sice make-up odlíčil, ale musela jsem se hodně snažit, navíc mě docela pálila v očích.
Musela jsem použít více bavlněných odličovacích tamponků, než obvykle.
 

 
Na ranní čištění pleti po noci je docela fajn, ale jinak bych si tento výrobek již nepořídila a nebudu Vám ho ani doporučovat.
Ještě mám v plánu z této řady zkusit krémy, které jsou poměrně dost chválené.

 
A co Vy, jaké micelární vody nejraději používáte?
Znáte tento produkt??
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...