pátek 25. prosince 2015

Letošní Vánoce :-))

 

AHOJ, AHOJ,

  Všechny Vás moc a moc zdravím.
Jak se dnes máte o Božím hodu vánočním??
Dnes Vám přináším, jak u nás probíhaly přípravy na Vánoce a na samotný Štědrý den.
Pojďme tedy do toho.

 
Dárečky jsem nejprve nakoupila a poté zabalila a skladovala v ložnici, poté jsem se rozhodla, že je přemístím pod stromeček.

 
Poměrně dost se nám jich sešlo, ale většinu jsme rozdali.

 
Náš skromný strom, se začátkem dárečků, uvidíte, postupně se budou kupit :-))


 
A už je jich víc.
 
 
Samozřejmě nejvíce měkké dárečky zajímaly naší milovanou kočičku Izinku. :-))

 
Důkaz, jak si na nich poctivě hověla.

 
O čtvrté adventní neděli nesmělo chybět rozsvícení čtyř adventních svící :-)



 
A dárečků přibývalo.
 

 
Tady si zkouším přáníčko, jak se Vám líbí??
 
 
I vánoční hvězdičku jsem od manželka dostala.


 
V kanceláři jsme uspořádali malinké "mecheche" s pořádným přípitkem a chlebíčky.

 
 
Další dárky přibyly.
 
 







 
Naší Izinku velice dárečky a stromeček zajímají.







 No a nadešel Štědrý den.



Výzdoba u mých rodičů.

 
Směs ořechů nikdy nesmí chybět a vždy moc chutná.

 
Bez cukroví to také nejde.



 
Dárečky od nás pod stromečkem mých rodičů.

 
Krásný betlém z Jerusalema, který  přivezl můj otec, když tuto svatou zemi již  2x navštívil, proto mají dva autentické betlémy.



No a obídek se chystá, také milujete vinnou klobásu s bramborem či br. kaší??
 

 
Zásoba či příprava na večerní slavnostní večeři.
My klasicky jíme salát a řízky.

 
Obídek byl moc vydařený a chutný - díky moc mami. :-))

 
Mamince roste nádherný mega brambořík, bramboříky má ze všech květin nejraději.

 
Strom mého bratra a jeho rodiny.
 
 

No a po obědě jsme si museli dát kávu a cukroví - samozřejmě, že domácí, jak jinak.
 

 
Odpoledne jsme šli rozsvítit svíčky na hřbitov  a poté na již klasické zpívánky. Aneb živý betlém u našich žije.




 
Bylo to moc krásné a dojemné, jen to jarní počasí tomu příliš nepřálo.



Kostel Sv. Petra a Pavla.
 





I velbloud dorazil.


No a když jsme dorazili domů do Prahy, tak jsem namazala jednohubky.

 
Udělala štědrovečerní atmosféru.

 
Můj muž nandal cukroví na tácek.

 
A chystali jsme se k jídlu a ke stromečku.





 
Ano zde můžete vidět můj outfit a líčení, líbí se Vám??

 
Detailněji šaty.

 
Můj outfit na Štědrý den.
 
 

 
 
 No a konečně kýžená večeře štědrovečerní.
Bramborový salát a řízek, nic víc, neboť jsme byli docela přejedení.


 
Sklenka vína a vody na zapití nikdy neškodí.




Pokus o společné selfie před naším pidi stromkem.





 Můj muž pózující a myslím si, že mu to moc sluší. :-))



Samozřejmě, že první dárek dostala Izinka.



Malá ochutnávka mých dárků.

 
Dárky mé neteře - jen ochutnávka.
 
 
 
No a jaký jste měli Vy Štědrý den a jaké jste měli adventní období.
 
Přeji krásný pohodový Boží hod vánoční.
 
papa E.
 
 
 

 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...