sobota 12. prosince 2015

Když šaty nedělají člověka :-(

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Abych tady pořád nepěla jen chvála, tak Vám dnes přináším výrobky, které se svým obsahem příliš nepovedly. Ikdyž obaly jsou velice krásné.

 
Začnu tímto Frozen sprchovým gelem s vůní růže a mučenky. Obal je opravdu moc krásný, ale ta vůně a barva samotného produktu mě opravdu NEMILE PŘEKVAPILA.

 
Produkt je takto zeleno-modro barevný, docela dost zabarví vanu a vůně je taková toaletová, což mi opravdu nevyhovuje. Od slibované vůně růže a mučenka si představuji něco trochu jiného.
Takže za mě je tento produkt NIC MOC.

 
Druhý produkt z Frosen edice je šampon na vlasy pro každý den s vůní pomeranče a pomerančových květů.
Produkt je světle oranžový, ale téměř vůbec mi nevoní a také nepění, což bych od šamponu očekávala.

 
Vlasy zanechá sice umyté, ale také ulepené, což já od šamponu rozhodně neočekávám.
Opět musím konstatovat, že obal je LEPŠÍ NEŽ SAMOTNÝ PRODUKT, což já od výrobku neočekávám.
 
 
Za mě PALEC DOLŮ.



Pokud tyto produkty máte také, tak budu ráda za Váš názor.
 
Také Vám nevyhovují, tak jako mě??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...