pátek 11. prosince 2015

Je libo hooooooooooodně pěny :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 V podzimním a zimním období si více dopřávám teplých a voňavých koupelí, které mě zahřejí a nyní jsem objevila super pěnící pěnu.
No přiznejte se, kdo má rád tolik pěny ve vaně, že se v ní téměř ztratí :-))

 
V DM drogerii jsem objevila tuto až vánoční pěnu do koupele z edice jablko a skořice.
Nemohla jsem jí odolat, protože jsem již po několikráte měla balzámek na rty a také tělový peeling, který byl naprosto super.

 
Jedná se tedy o krémovou koupel jablko a skořice o objemu 750ml.

 
Pěna má lehce červenou barvu, krásně pění a stačí jí opravdu maličko.

 
Opravdu krásně voní a nejlepší je ta pěna. Pokud máte rádi hodně pěny jako já, tak Vám tuto pěnu VŘELE DOPORUČUJI.

 
A co Vy? Máte rádi koupele, nebo dáváte přednost sprchování??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...